• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Gyeon producten

Ric325i

Detailing guru
20 aug 2013
4.591
193
Op zich een topic om het wat breder over Gyeon te kunnen hebben. Onderstaand filmpje verbaasde mij omdat ik had verwacht dat Preserve alleen voor het interieur bedoeld was ben benieuwd hoe jullie dat zien en of iemand dat al eens had geprobeerd:
 
Laatst bewerkt:
Ik gebruik het onder de motorkap om de boel op te frissen.

20200521_084512.jpg


Heb het ook wel eens aan de buitenkant op trims gebruikt, maar voor m'n gevoel blijft het niet lang zitten dan een product die specifiek geschikt is voor exterieur trims.
 
  • Leuk
Reactions: Ric325i
Onder de motorkap vind ik ook een heel logische plek om Preserve in te zetten idd weliswaar geen interieur onderdeel maar Preserve is bij interieur gebruik best “durable” en dat kun je ook goed in het motorruim gebruiken.
Qua looks vind ik em nog best redelijk glimmen eigenlijk en had ik em iets matter verwacht voor interieur gebruik maar goed.
@nicknameless Maar op exterieur delen had je geen vlekkerigheid na een regenbui bv?
 
Ik gebruik het voor de rubbers rond de deuren, motorkap etc. Heb het 1x gebruikt aan de buitenkant op kunststof maar dat was geen succes. Kwamen vlekken op.
 
  • Leuk
Reactions: Ric325i