• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

BMW 550 i

Thanks!
Ik had toch wel wat foto's met m'n telefoon gemaakt, tijdens de werkzaamheden...
Meerdere ronden Monello Non-Ferro toegepast...
Op een witte auto zie je al die donkere stipjes nog beter...

IMG20240424211911.jpg


IMG20240424212011.jpg


en de motorkap...
IMG20240424212018.jpg


Dacht dat ik m'n auto redelijk glad had / goed had bijgehouden maar met kleien was dat beeld toch wel wat anders...

IMG20240425090700.jpg


Dan de zwarte raamstijlen. Feestje als ze weer glad zijn, maar ellende om zo mooi glad te houden...
Hier een '50-50'...
IMG20240425114237.jpg


Ook op de deuren was het goed zichtbaar dat er wel wat eer te behalen was.
Linker deur (voordeur) moet nog, rechter deur (achterdeur) reeds gedaan.
Je ziet een mooie verticale waas / reflectie van de scangrip op de voordeur, waar op de achterdeur de reflectie voornamelijk uit enkel de lamp bestaat...


Na meerdere keren Quick View geprobeerd te hebben, meerdere keren niet tevreden met het resultaat.
Meerdere gebruiksaanwijzingen / video's bekeken. Maar elke keer weer streperig en niet egaal resultaat. Zal ongetwijfeld aan de gebruiker liggen, maar blijkbaar ben ik niet in staat om dat spul netjes aan te brengen.
Dus deze keer toch maar weer de 'normale' Gyeon View aangebracht. Op de een of andere manier werkt dat voor mij toch een stuk beter!
 
De klei lijkt me toch niet uitzonderlijk vies hoor. Die zwarte hoogglans delen zijn toch echt ellendig om mooi te houden. Voor de mensen die meerijden in mijn auto geldt de regel: als het oranje is, dan blijf je er vanaf. Misschien kan je dat ook doen voor die van jou, maar dan voor de zwarte delen ;)
 
  • Leuk
Reactions: t_w en Thomaso
De kids zijn wel goed geïnstrueerd, die snappen ondertussen wel dat papa zuinig is op de auto ;)
maar goede tip, zal het meenemen :D

Vanochtend lagen de eerste voorzichtige regendruppels op de enigszins gele (stuifmeel) auto...
Die ontzettende gele druppel is geen photoshop... of dat nu uit een vogel is komen vallen, of een toevallige ophoping van stuifmeel was, geen idee.
zag er wel kunstzinnig uit :D
TW_2024-17-059-IMG_7690.jpg


TW_2024-17-060-IMG_7691.jpg


TW_2024-17-062-IMG_7693.jpg
 
Dan de zwarte raamstijlen. Feestje als ze weer glad zijn, maar ellende om zo mooi glad te houden...
Hier een '50-50'...
Bekijk bijlage 169996

Ook op de deuren was het goed zichtbaar dat er wel wat eer te behalen was.
Linker deur (voordeur) moet nog, rechter deur (achterdeur) reeds gedaan.
Je ziet een mooie verticale waas / reflectie van de scangrip op de voordeur, waar op de achterdeur de reflectie voornamelijk uit enkel de lamp bestaat...

Ziet er goed uit en schitterende auto!!!

Ik moet ook eens aan de slag met de zwarte raamlijsten. Gloednieuwe BMW die verder keurig en swirlvrij is afgeleverd, maar de zwarte raamlijsten zijn duidelijk overgeslagen….
 
  • Leuk
Reactions: t_w