• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

DAP500 Dual Action Polijstmachine - 220 volt nu op voorraad en te bestellen!

Tim

Master of Bling
Medewerker
2 mrt 2008
10.673
200
Berkel en Rodenrijs
dap500.gif


De DAP500 Dual Action Polijstmachine is nu op voorraad en te bestellen!
De eerste 100 klanten die tijdens de pre-order periode bestellen ontvangen een gratis poetspakket t.w.v. € 35,-! (Poetspakketactie afgelopen, 100 bestellers reeds gepasseerd!)

Eindelijk! Een betaalbare Dual Action Polijstmachine binnenkort beschikbaar, exclusief bij Carclean.com. De unieke combinatie van een excentrische en een roterende beweging maakt dit apparaat veelzijdiger en effectiever dan normale excenters!

In tegenstelling tot normale excenter (schuur)machines, is de DAP500 écht ontwikkeld als een werkelijke, veilige, polijstmachine voor auto's! Deze machine is beduidend trillingsarmer dan concurrerende machines!

Behaal professionele resultaten, kras- en swirlvrij, met een laag risico. Ideaal voor het opbrengen van cleaners, polishes en waxen.

De DAP500 D/A Polijstmachine is geschikt en veilig voor alle laksoorten. De steunplaat is 125mm en dus geschikt voor zowel 5,5 en 6,5 inch pads! Wij adviseren het gebruik van Lake Country pads bij deze machine.

De DAP500 wordt geleverd inclusief handige opbergtas (met DAP500 logo), hierin kan je de machine (zonder de steunplaat eraf te hoeven halen!) + een aantal toebehoren makkelijk opbergen en meenemen.

De meegeleverde handleiding is uitgebreid en in het Nederlands.

Technische specificaties:

- 220 volt
- 500 Watt
- 2500 tot 6500 OMP (6 standen)
- Excenteruitslag van maar liefst 8mm!
- 125mm steunplaat
- Netto gewicht 2,3Kg
- Snoerlengte: 4 meter

De set wordt geleverd met:

- DAP500 500 Watt D/A Poetsmachine
- 125mm verwisselbare steunplaat
- Sleutel voor steunplaat
- Handgreep, zowel links als rechts te monteren
- Handige canvas opbergtas met DAP500 logo
- Uitgebreide Nederlandse gebruikshandleiding
- Voor de eerste 100 bestellers tevens een gratis poetspakket t.w.v. € 35,- (Poetspakketactie afgelopen, 100 bestellers reeds gepasseerd!)

1 jaar fabrieksgarantie.

Edit:

Inmiddels is de informatiefolder gereed, ook op papier te krijgen natuurlijk, maar hier digitaal te bewonderen:

http://www.dap500.nl/HandleidingDAP500.pdf


Edit 2:

DAPs zijn geproduceerd, worden nu (14 oktober) klaargemaakt voor verscheping:
DAPFinal1.jpg

DAPFinal2.jpg

 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb genoegen gehad om er al mee te kunnen werken, ik was zeer verrast, stiller en minder trillingen dan de andere excenter die ik heb! :party:
 
Ik heb het gedaan, omdat mijn Bosch exenter gebruikt heb als schuurmachine, en nu durf ik er niet meer over me auto heen:schaam

En en en een leuk verjaardagscadeautje hoop ik! :D (tenminste... als het lukt tegen die tijd) :weetniet :party:
 
Dat is jammer ,mss iets voor als m'n G220 ooit moest falen.

Zeer aantrekkelijke prijs (ik neem aan dat deze niet zo blijft..,)
 
volgens mij heeft die hem al, aan de reactie van stimpey68 te zien

maar dat is mooi, dat die over een jaar nog steeds 135 euro is
kan wel een paar euro bij op komen maar dat maakt niet zoveel uit
maar de Meg doet het nog goed :grinning:
 
Ook besteld, alhoewel ik alles nog met de hand doe kan ik alvast oefenen op wat plaatwerk van een schadeauto die ik heb staan:party: :party: :party:

Wel nog een vraagje heb hem nu dus besteld, maa rnog niet betaald, krijg je een berichtje wanneer de machine daadwerkelijk binnen is??

Groeten,
Eric