• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

De Kompressor Polishing Pad -( 6.5inch - Wit)

911

Detailing rookie
13 apr 2009
76
0
Na mijn witte Kompressor Polishing pad te hebben binnen gekregen , wilde ik 'm toch nog even testen.
Wilde in eerste instantie weten, of je er wat langer mee door kon werken. Ben gaan testen op de DAP. Heb de Nano polish van Menzerna gebruikt, i.c.m. deze pad, en ben erg tevreden over de manier van werken. Je kan er inderdaad langer mee door werken, en de pad "volgt" erg fijn de contouren van het te behandelen deel.

Tip :idee Gebruik met deze pad , echt maar een minimale hoeveelheid polisher. Ook al geeft je een spray-tje, om de pad te bevochtigen, de polisher wordt (erg)goed door de pad opgenomen.Na gebruik gewassen op 40 grd in wasmachine, en blijkt dat deze pad er ook weer netjes uitkomt, ook qua model
Ben benieuwd wanneer er een 5.5 inch versie komt, hoewel je met de 6.5 versie ook aardig uit de voeten kan Ik ben zeker van plan deze pad(s) vaker te gaan gebruiken.

Zijn er al meerdere mensen, die de pad getest hebben, en er goede:)^ ervaringen mee hebben ?
 
heb ze uiteraard gelijk besteld en na de eerste test was ik van mening dat er meer 'cut' in de kompressorpad zit als de normale witte.
ik heb 'm lekker op de rotary gebruik btw.

ze werken idd erg prettig maar strak langs bijv. handgrepen en kunststofsierlijsten werken zit er niet in, daarvoor werk ik toch liever met de normale
 
Daarstraks mijn bestelling van cc opengedaan en de Kompressor pad eens vastgenomen. Lijkt me een interessant iets, ook de verdieping waar de backing plate in past lijkt me handig. Ik kijk er naar uit om het uit te proberen. Ook gemerkt dat de tekst op de verpakking van de pad in het Nederlands is (verpakking van Monello), is eens wat anders dan steeds het Engels. :)