• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Detailkar (by Ikea)

McShine

Detailing guru
Tester of Bling
28 nov 2009
2.113
115
45
Nog niet perfekt (wil nog extra wieltjes en een handdoekhouder, alsmede een haakje voor de Brinkmann.)

Extra ideeën zijn meer dan welkom!:!


Maar voor nu ben ik er al zeer blij mee.


De basis is de BEKVÄM , deze kost slechts 39,- en is zeer degelijk!



b86110ca.jpg

223ec68b.jpg

4fd3aae1.jpg



Grrr...die peukstompjes...}:)w
 
Keurig hoor !
Zet er een contactdoos op, kan je hele kar om je auto heen met de dap er aan geplugt.
Plankje aan de andere kant er bovenop, gaatjes in plankje en daar je flesjes in ( vallen ze minder om )


Ennuhhhh: een klein asbakje :D
 
@Mk-us, ik heb liever een haspel die omvalt dan een kar :roll
Ik ben een beetje huiverig voor de DAP's zo liggend
Ik zou ze niet graag zien vallen, alternatief heb ik zo ff niet ...

Leuk ding (aan het worden) :ja
Handdoekstang aan de kant van de vaste poten, kan je 'm gebruiken om te verplaatsen.

Hans
 
@RedCat: ja en nee, idd niet de bedoeling om de gehele kar om te trekken HAHA
Ik had de vluchtige gedacht dat er toch 4 meter snoer aan de DAP zit, en als je een kabel vanuit wandcontactdoos aan het karretjes zet, je de kar met je meer kan trekken
terwijl alles aan de 'oplader' blijft ( ook bv de brinkmann ).
Meer dan 4 meter gebruik je niet en blijft alles toch in je nabijheid. Je zal alleen elke keer je hele kar mee moeten zeulen ipv die ene kabelhaspelsnoer.
Is het wat, geen idee .... kwam als poepen opzetten :D

Uiteraard moeten er nog wel mooie dodo/ wolfgang stickertjes op .... is het een detailingkar ;)
 
De DAP en PRO liggen heel stevig (er zit een klein rubber antislip strookje waar ze steunen, veel veiliger dan op een vlakke tafel. En dat was de vorige situatie. Goed idee van die handdoek stang!
 
Ik zou toch een wat minder hoge en smalle tafel kiezen....En van metaal,als het kan,wordt ook wat minder zwaar misschien...Maar voor de rest een goed idee!
 
Vind dit heel leuk! :)^
Opbergmethodes zoeken is precies een beetje uw dada? Ik zie bv op de eerste foto's een heleboel spraybottles aan een stang aan de muur hangen. :grinning:

Misschien eens solliciteren bij Ikea: productdeveloper voor de afdeling Detailing? :D

Ps voor het peukenprobleem bestaat er al een handig opbergsysteem....het heet asbak...:D
 
Lowlands zei:
Ik zou toch een wat minder hoge en smalle tafel kiezen....En van metaal,als het kan,wordt ook wat minder zwaar misschien...Maar voor de rest een goed idee!


Ben 1,90m misschien is dat het verschil. Het campingtafeltje dat ik eerst gebruikte was net wat te laag. Stond altijd gebukt tijdens het verwisselen van pads.

@Virus deze wand?:heart_eyes:

IMG_2703.jpg
 
Een erg handig karretje! Als suggestie zou ik willen aandragen om tussen/aan de poten latjes te maken. Zo'n 8/10 cm van het plateau waar de flessen e.d. op staan, dan schuiven de gallons en bakken er niet af tijdens het verplaatsen.
 
Handig karretje. Leuk, al dat huisvlijt van creatieve mensen:)^

Misschien nog de beide bakjes voor de monello aan de zijkant van de kar schroeven? Dat voorkomt dat ze bij het verplaatsen van de kar vallen en de dopjes kapot gaan. Is mij ook al een keer gebeurd en de dopjes kunnen er niet tegen:no En je kan het flesje met één hand pakken zonder het bakje je hoeven vasthouden.
 
Altijd leuk die knutselprojecten.
Ben benieuwd als 't helemaal is zoals je wilde; wel foto' sturen dan svp.

Netjes en strak georganiseerd die wand ! Just the way I like it ....
 
Nog een tip: stukje van de "vaste" poten afzagen en er ook wieltjes (met rem!) onder plaatsen. En die handdoekstang zou ik er idd ook aan maken i.v.m. voorttrekken en voor als je iets even op wilt hangen. Maar: tot nu toe al leuk project! Mijn zus heeft 'm jarenlang gehad in de keuken en hij was idd niet kapot te krijgen! Nu inmiddels vervangen door RVS-Ikea-exemplaar geloof ik.
 
Mooi karretje en erg handig, Ik heb ook een keer een karretje gezien met twee wasemmers er in, Weet alleen niet meer op welk forum, het karretje was zwart en wit ook met wieltjes en stangen om de flessen op te hangen, Nu is mijn vraag heeft iemand dit karretje ook gezien,Of weet iemand welk karretje ik bedoel.
 
evdven zei:
Mooi karretje en erg handig, Ik heb ook een keer een karretje gezien met twee wasemmers er in, Weet alleen niet meer op welk forum, het karretje was zwart en wit ook met wieltjes en stangen om de flessen op te hangen, Nu is mijn vraag heeft iemand dit karretje ook gezien,Of weet iemand welk karretje ik bedoel.
Klik
op pagina 5