• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

HG ruitenreiniger

Dimitri

Detailing addict
31 jul 2011
102
65
Ik heb onlangs de HG ruitenreiniger aangekocht. Waarom? Omdat ik tot nu altijd zeer content ben geweest van de producten van HG, en omdat het een grote bus was voor een zacht prijsje.

Echter was het resultaat niet wat ik wenste. Slechte verneveling, moeilijk van de ruiten af te krijgen, vettige ruiten, grote strepen op de ruiten... Kortom, alles behalve propere ruiten.

Dit was veruit het slechtste product wat ik ooit gebruikte voor mijn auto, en ik raad het dan ook iedereen af om zo'n bus te gebruiken. Moest ik een cijfer plakken op dit product, het zou een dikke 0/10 zijn.

[mod]Commerciele links zijn niet toegestaan ook al is het een minder goed product ;)[/mod]
 
Laatst stond hier iemand in de buurt ook met dat spul te prutsen.
Inderdaad vette ramen tot-en-met.
Ik heb hem maar even uit de brand geholpen met wat Meg's Glass Cleaner Concentrate. Wereld van verschil.
 
Heb je het spul gebruikt zoals aangegeven op de verpakking ?

Niet slecht bedoelt hoor , maar meestal ligt het aan de gebruiker , vermits ze bij HG wel weten wat ze moeten doen om iets proper te

maken :-"

Propeer anders een klein stukje op deze manier (testspot) :

een mf-pad insprayen

aanbrengen

opwrijven met een zuivere droge ramendoek

klaar

succes !
 
Niet mee eens. Daarvoor had ik al gewerkt met een ander en teveneens ook goedkoop product met dezelfde methode, en die ramen waren wel proper.

Maar goed, de volgende bus ruitenreiniger zal van Meguiars zijn of beter.