• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Leuke Carclean.com Shirts binnenkort verkrijgbaar!

Tim

Master of Bling
Medewerker
2 mrt 2008
10.674
200
Berkel en Rodenrijs
Eindelijk is het dan bijna zover: onze Carclean.com T-Shirts!

Jullie hebben er lang op moeten wachten, maar over ongeveer 1 a 1,5 week is het dan eindelijk zover, onze Carclean.com T-Shirts komen binnen! :party:

Deze week zullen ze ingevoerd en online gezet worden. De maten varieren van Small t/m Extra Extra Large.

De prijs zal € 17,99 per T-Shirt worden, maar we gaan ook voordeelbundels maken.

We hebben net de definitieve drukproef binnengekregen en jullie kunnen dus alvast een kijkje nemen hoe de shirts eruit komen te zien:

CarcleanShirts.gif
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Die shirts zijn mooi!! :)^ Nu nog kiezen welke. Maareh .... het verrassingsshirt staat er nog niet tussen zo te zien, toch?! ;)
 
Snel even teruggezocht: klopt! Ook een leuk shirt!

Maar waarschijnlijk ga ik toch voor de Carclean Certified. Ik krijg al genoeg opmerkingen van voorbijgangers, omdat ik langs een doorgaande route in het centrum woon. Daarom graag vooral een shirt wat niet tot gesprekken ('ben je nou alweer bezig', 'er blijft geen lak meer over', 'waarvoor is dat blauwe tape?') leidt. Er moet gedetailed worden. Bovendien ben ik geen sociaal werker.:)

Graag niet verder gaan op reacties van passanten, ik moest het alleen even kwijt :)
 
Super gaaf!!!!!!! Complimenten!
Die DAP vind ik ook wel erg mooi! En zoals je al zegt Tim, de kleuren zijn ook prima!
Heel fijn dat er voordeelbundels komen, makkelijk voor de mensen die moeilijk een keuze kunnen maken....:-"
 
Tim, die 'slipjes' kan ik niet maken tegenover mijn plaatsgenoten. Te aanstootgevend. Alblasserdam is reli-capital van de Alblasserwaard: 25000 inwoners, 28 kerken :! , waaronder een aantal heel strenge. In omringende dorpen is men ook zeer gelovig. Ik ben zelf import .....