• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Meguiars Gold Class Clear Coat Liquid Car Wax

Sven S8

Detailing rookie
15 mei 2008
1.372
0
Je zou de Meguiars Gold Class Clear Coat Liquid Car Wax haast voor vanzelfsprekend nemen, zo bekend en 'gewoon' is hij inmiddels geworden...

Toch verdient deze wax een pluim, want zeker voor donkere lakken is het een alleskunner!

De wax is héél simpel op te brengen, met de hand (applicator pad) of de excenter. Ik heb het op beide manieren gedaan, de laatste verdient mijn voorkeur. Pad bevochtigen met de GC wax en poetsen maar... Er kan eigenlijk niets fout gaan, zelfs al komt er wat op je rubbers of kunststof, je veegt het er zo af en het laat geen sporen na. Ideaal voor de wat 'haastige' poetsers onder ons, die geen zin hebben alles af te plakken!

Even laten drogen tot het als 'stof' aanvoelt (even testen met de vinger) en vervolgens uitpoetsen maar... Of wat zeg ik, uitpoetsen? Je kunt het haast 'afstoffen' noemen, zo makkelijk gaat het!

De Gold Class laat een mooie glans na, en de laag voelt vrij hard aan na het 'curen' (na pakweg 24 uur is hij echt goed uitgehard).

Kortom, een mooie, makkelijke wax voor een redelijke prijs!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Tim zei:
Ook hier staat je, wonderschone, S8 er mooi bij. Leuk 'afdakje' ook! :ja

Thanks! Wil nog wel een keer terug naar dat afdakje (en wat erbij hoort). ;)

(was ons vakantieverblijf in Portugal)



Patrick zei:
Heb je wel eens de M26 gebruikt lijkt erg op de GC alleen iets meer warmer glans

Nee, de Gold Class was m'n eerste 'liefde' op dit gebied. Heerlijke en makkelijke wax. Wel goeie dingen over M26 gehoord, maar ben toch voor Pete's 53 gegaan.