• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

[Mini Review] Dodo Juice Supernatural shampoo

Dr. Pepper

Peperfluisteraar
26 aug 2010
1.789
0
zoals de titel al verraad ben ik geen lid van het review team maar doe wel een review,namelijk de DODO JUICE-Supernatural Shampoo
Heb deze sample's gekregen van nicknameless&redcat van het carclean forum en beloofd aan deze hartelijke en vrijgevige heren om hier een review van te maken
Dus bijdeze hier mijn review
DJ-SN Shampoo is geelachtig van kleur no artificial geur en smaakstoffen(hahaha)guer ruikt naar zeep(vindt ik geen probleem want ik was mijn ook met zeep)is onverdunt dus zeeeeer spaarzaam in't gebruik 1:1500,ik gebruik de aangegeven hoeveelheid berekend op een bucket(cg,megs ect ect)8ml
voor de verpakking heb ikeen plaatje van internet moeten pikken(sorry heb sample's dus....)

Lubriceerend vermogen echt super,heb gewassen met een lammetje(wat nog steeds mn favo is)foam is mooi en vol(ja het zit tussen den oren)

hierbij 1:1500 en nog wat andere beelden voor de indrukken

PB120016.jpg


sample potje(thx patrick en hans)
PB120017.jpg


PB120018.jpg

SCHUIM genoeg lijkt mijn!!

!
PB120019.jpg


al gehele indruk en verwerking 8 uit 10 punten

MVG jeroen aka ADje aka Zuidwest10
 
Laatst bewerkt door een moderator:
beter beter dat vindt ik heel persoonlijk!!!ik vindt hem heerlijk,wil mn autobathe(wolfgang)dr wel voor ruilen hoor!!!
Ik vindt het wel een prettige geur(groenezeep achtig)
 
hierbij mijn aandeel in de shampoo van Dodo juice.

ik had een sample gekregen van Redcat :)^

ik heb circa 10ml gebruikt op 12liter.

ik vond het niet interresant om het wassen te fotograveren want dit is vrij standaard,
(SN shampoo glijd goed en ruikt niet echt ergens naar)

het puntje waar ik benieuwd naar was, is dat de shampoo waterafstotend word bij het afspoelen!
het komt er in ieder geval opneer dat je minder water hebt tijdens het drogen!, ideaal..

nou stond de wagen op dat moment 5maanden in de collinite 915. en op de ruiten zat geen bescherming of niks..

hierbij een filmpje hoe het afspoelen eruit zag!
op zilver is het lastig te zien dat het op de lak hetzelfde resultaat gaf als op de ruiten.
 
Ik had hem gekregen bij een bestelling. Ik ben er niet zo content mee als ik eerlijk mag zeggen. Het doet z'n werk maar ik ben meer met Poorboys SS , Meg Gold , Chemicalgus Glossworkz.(dit is wel persoonlijk;) )
 
Tijdje terug een testje gedaan tussen twee waxen op mijn motorkap. De bijrijderskant was voorzien van Wolfgang Fuzion en de bestuurderskant van SN 2.0.

De Fuzion sheet van nature al super waar de SN 2.0 meer bead bij het afspoelen. Hier zie je de verschillen tussen BTBM en de SN shampoo;

Sheeting met BTBM shampoo:

Sheeting met SN shampoo:

Bij het wassen met de BTBM heeft de Fuzion al een goede sheeting, de Supernatural 2.0 wax laat een mooie beading zien. Op het tweede filmpje dan zie je dat de Fuzion mooi sheet en de Supernatural zijde nu ook. De sheeting ehancement van de SN shampoo doet dus goed z'n werk!
 
leuke reactie's weer!
skybumb, bedankt voor jouw aandeel! zeer interessant! :)^

ik vond de shampoo ook niet echt mijn ding, veels te industrieel en niet echt plezierig.
ik vind de sheeting ehancement wel interessant bij voertuigen zonder goede wax bescherming.

mijn favo's zijn ook SP, BTBM, AB, SS enz.
 
In de koude winterdagen tijdens het wassen in de wasbox is het anders ook een uitkomst dat de wagen zichzelf droogt :D. Zo heb je geen last van koude klauwen omdat je droogdoek nat wordt.

Vind het een erg fijne shampoo, glad, schuimt goed en de extra efecten zijn inderdaad plezierig. Het enige min puntje vind ik de geur...BTBM ruikt gewoon lekkerder.
 
Ik vindt de geur een bijzaak...mijn bevindingen zijn over deze shampoo dan ook altijd top.Heb maar een kleine liter staan dus:ja
 
Voor mij naast de PB SS&S geen andere shampoo! Geweldig goede shampoo zonder doordringende geur!