• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

[mini] review Pre-WOW pre-cleaner

RedCat

Detailing guru
15 nov 2009
7.343
190
Utrecht
Tim zei:
Voor de Trims die niet helemaal top meer zijn adviseer ik eens Pre-Wow te proberen.

Deze dus

Leek mij wel iets voor de bezoekers van morgen die iets kleins willen kopen. Eén woord; aanrader :ja
Helaas blijkt de voorraad gering :confused:

In de volgorde;
- vlekje van wax, speciaal een aantal weken laten zitten
- Pre WOW cleaner ingeborsteld, echt maar één druppel op een paardenharen borsteltje
- nagewreven met een doek.

Ziet er echt super uit.
Edit; 's avonds ook nog, toen lekker een laagje PB TrimRestorer eroverheen gedaan. :heart_eyes:

Hans
 
Dit is het eerste product wat het echt permanent en gemakkelijk polijstresten verwijderd.
Veel beter dan APC. Laatst zelf ook maar een flesje mee genomen.
 
oke ik ga hem morgen als hij nog aanwezig is meenemen :ja
heb toch nog wel wat overblijfselen van de vorige eigenaar...
 
nou het is een handig middeltje :cool:

heb na een aantal jaren van proberen mijn (gitaar)versterker weer eens zwart gekregen :D (icm black wow)
moest even kijken of het wat deed ;)
 
Ik heb het vanmiddag geprobeerd op de trim van dachounds alto en het werkt echt fantastische(zo op het eerste gezicht)...Hij heeft het echter zelf niet na bewerkt om toch tot een mooie conclusie te komenWas vanuit rotterdam maar effe een bakki gaan doen,hem natuurlijk mn verworven sample's laten zien en aanwinsten!!!!!:D