• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Naviwax IONCOAT Naviwax Dark

John74

Detailing addict
28 apr 2009
536
65
49
Na de voorbewerking met wat polijst middel is het tijd om deze vrij unieke wax te testen. Het betreft de Naviwax IONCOAT Naviwax Dark. Het is echt een APC wax :klap
Effe engelse tekst:p
Each 250gm tin contains enough wax for at least 30+ applications and can be applied not only to paintwork but also,plastic trim,glass,mirrors, motorcycle visors etc.
IONCOAT® NAVIWAX leaves no chalky residue

In de deksel van het potje zit een pad die ik zelf niet gauw zal gebruiken , maar toch leuk dat deze erbij zit. Het product zelf ruikt een beetje oplosmiddel achtig maar met een ander raar niet hinderlijke odor.
Afbeelding026.jpg


De verwerking van het product werkt bijna hetzelfde als de meeste waxen.(dun opbrengen). Zelf heb ik gekozen om met de Concorso UltraSoft Finishing CCS Round Foam Hand Applicator te werken.
Afbeelding027.jpg


Dit product droogt(haze) niet op dus je kunt het gelijk weer kort daarna uit buffen.
Ook dit is een makkie :-"
En de glans??:party: :heart_eyes:

Oja de BEADING ;)
Afbeelding032.jpg



+

- makkelijk te verwerken
- meegeleverde pad
- uniek product en te gebruiken op verschilende oppervlakken
- mooie beading
- mooie glans (mits goed voorbereid)
- laat geen resten achter

-

- nog niet in Nederland te verkrijgen
- het product hazed niet
 
Laatst bewerkt door een moderator:
mooie review !!
ja via de UK al leverbaar ;)
wat is een APC wax?
ik ben erg benieuwd naar deze wax ,^^
zat 3 maanden terug al te twijfelen of ik hem zal kopen :)
no haze is echt perfect :) :cool:
 
zeer leuk geschreven review met zeer nette foto's en dat over een blijkbaar zeer leuk en mooi product, hou je ons op de hoogte qua standtijd? ervaring met trims? ramen? en wat als je het product wel lang laat zitten(20/30minuutjes?) is het dan moeilijker uit te poetsen?



Bartezzz zei:
wat is een APC wax?

lol, eigenlijk heeft de topicstarter het verkeer verwoord, het is inderdaad een product zoals een apc, je kan het op alles gebruiken, maar eigenlijk noemt dit product een APW All Purpuse Wax :-b ,^^