• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Nilfisk E150.1

jawel hoor, de 145.10 H heeft wel een rubberen slang met staal inleg.

Ahaa, de H staat voor rubberen slang?

Nouja. Maakt ook niet uit. Ik heb er in ieder geval nu een professionele slang op zitten haha.

Ik heb toen alles goedkoop kunnen bestellen. Dus uiteindelijk maakt het niks uit :p.
 
De slang van mijn Nilfisk 120.3 (dacht ik) is inmiddels geknapt. Deze irritante,stuge slang werd ik al helemaal zat en nu is hij dus ook kapot.

De machine is een 'goedkoop' ding, maar werkt prima. Zal dus even Googlen of er en nieuwe flexibele slang op kan.


Greetz
 
Heb er voor mijn Nilfisk een besteld bij Directhoses, met een snelkoppeling voor aan de machine.
Ideaal.
 
@Dieter - Ah, die VVS website zag k veel voorbij komen tijdens mijn zoektocht! Thanx


Ooh, wacht is. Deze slang had ik al gezien, maar past niet op mijn pistool. Ik heb geen kliksysteem. Ik moet letterlijk het pistool uit elkaar schroeven, slang + schroefdraad losdraaien.


Greetz
 
@Dieter - Volgens mij is mijn Nilfisk van 2010. Als ik de C120.3 opzoek via Google, is alleen de C120.3-6 te koop. Ik vermoed dus dat mijn model veel te oud is, ofso.

Voor zover ik kon zien, was er maar 1 type slang die in het pistool geschroefd kon worden en die was niet voor de C120.3

Ik zal inderdaad maar eens moeten gaan bellen, want het lijkt er nu op dat er geen slangen zijn voor mijn oude model. Jammer, want de machine is nog goed. :S


Greetz
 
De naam van de C120.3-6 is in ieder geval zo opgebouwd: C(=Compact)120(=aantal bar).3(=versienummer)-6(=aantal meter slang).
 
  • Leuk
Reactions: StijnV
Die @Quantoxx moet toch eens wat meer gaan snappen over hogedrukreinigers, en niet als er ál een bekende website is voor Nilfisk accessoires, nog eens extra gaan googelen,...

Zou die nu ook meer meldingen krijgen als ik hem zo wakkermaak?

@Quantoxx @Quantoxx @Quantoxx @Quantoxx @Quantoxx @Quantoxx @Quantoxx @Quantoxx

Wat een werk heb je er dan van om eerst nog een bericht over een Google zoekoptie te plaatsen zeg :joy:
 
  • Leuk
Reactions: Dieter
Moet die website mij wel bekend zijn, haha! Dus ja, dan Google ik en vind een aantal websites zoals de bovenstaande link, maar kan daar niet vinden wat ik zoek.

Ik zal ze binnenkort wel effe een belletje geven of een mailtje sturen.

Het liefst wil ik een flexibele slang en als blijkt dat mijn model gewoon te oud is, word het sparen voor een nieuwe HD.
 
Jouw model is niet te oud, @Quantoxx
Als je een 10 meter flexibele slang (rubber met staalinleg) op die website hebt gevonden, staat er precies bij op welke modellen de slang past. En hij staat erbij! :)
 
@jazzway , op de website staan ze alleen met klik aansluiting op het spuitpistool, @Quantoxx heeft nog een schroefaansluiting. Er staat 1 slang op met schroefaansluiting, maar dar staat de C120 weer niet bij.
 
Ik las alleen dat hij een 120.3 had.

Maar lees nu @Dieter
Welke schroefaansluiting bedoelt @Quantoxx ?
Nilfisk Hogedrukslang 10 meter (flexibel)
Productnummer 128500083

Hogedrukslang voor de Nilfisk hogedrukreiniger. Deze hogedrukslang is gemaakt van rubber met staalinleg en is afneembaar van het spuitpistool d.m.v. het kliksysteem op het spuitpistool.

Deze hogedrukslang past op bijna alle machines van Nilfisk met een schroefaansluiting op de machine.