• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Review Autogeek Detailerbag

Dibbuz

Bastard of Bling
Medewerker
Tester of Bling
6 apr 2008
7.495
198
44
Review van de Autogeek Detailerbag

Verkrijgbaar in Autogeek logo en rood met zwart of Wolfgang uitvoering geel met zwart:
IMG_0264640x480.jpg


Het is een zeer stevige tas die goed in elkaar zit. Netjes afgewerkten naden e.d. De stevige stang met schuim in het midden draagt er fijn.
Allerlei vakken rondom voor diverse flessen. Bij past de AEG excenter zonder problemen in omdat er aan 1 kant een flap een stuk omlaag kan,
de G220 kan er ook zo in. De bovenkant is er zo af te halen en ook de "dubbele bodem" is plat tegen de ziijkant te leggen
zodat je een rotary kwijt zou kunnen. Onderin ruimte voor 4 6,5" pads of potjes wax.

De tas van bovenaf:
IMG_0265640x480.jpg


Boven klep eraf:
IMG_0267640x480.jpg


Extra flap die open kan om de excenter in de tas te kunnen doen:
IMG_0268640x480.jpg

IMG_0269640x480.jpg


Gevulde tas, i.p.v. het blauwe tape zou ook een verlengkabel kunnen:
IMG_0270640x480.jpg

IMG_0271640x480.jpg

IMG_0273640x480.jpg

IMG_0274640x480.jpg


Ready 2 go:
IMG_0276640x480.jpg


Het is echt een gigantisch veelzijdige hoog-kwalitatieve tas voor een hele gunstige prijs!
Voor mij is het een dikke 10! :)^
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Zo te zien zijn het stevige en veelzijdige tassen.
Onderweg grijp je niet makkelijk mis denk ik, aangezien ze lekker gevuld kunnen worden.

Joost
 
Ziet er goed uit, mooie stevige tassen... :cool:

(Heb trouwens net zo'n AEG met exact hetzelfde blauwe tape op de 'uitlaat') |-d
 
Sven S8 zei:
(Heb trouwens net zo'n AEG met exact hetzelfde blauwe tape op de 'uitlaat') |-d

Dat scheelt een slok op een borrel qua geluid zeg! Deze tas is wel even wat handiger dan de bijgeleverde koffer :cool:
 
In vergelijking met de Bootorganiser (36,-) is deze tas totaal geen vergelijking!
Die koffer van de G220 is een onding, deze hadden ze er bij 'Meg's moeten bijgeven die hoort er gewoon bij!
 
Dibbuz zei:
Sven S8 zei:
(Heb trouwens net zo'n AEG met exact hetzelfde blauwe tape op de 'uitlaat') |-d

Dat scheelt een slok op een borrel qua geluid zeg! Deze tas is wel even wat handiger dan de bijgeleverde koffer :cool:

Scheelt inderdaad geluid, en hij blaast niet meer zo irritant. (bij mij gingen de microfiber doekjes alle kanten op...) :grinning:

Koffer van de AEG is op zich niet verkeerd vind ik, maar ik kan wel wat bergruimte gebruiken voor m'n groeiende verzameling 'spul'. De Samsonite overnightbag die ik er nu voor gebruik begint te krap te worden... :roll En dan te bedenken dat de meeste mensen al steil achterover sloegen van het feit dat ik een hele tas vol poetsspul heb staan... :p
 
Gave tassen zeg. Ziet er echt handig uit. Zou haast zeggen... jammer dat er over de gemiddelde beautycase minder goed wordt nagedacht.
Ik denk dat ik binnenkort een gele kom shoppen bij je Tim. Passen alle spulletjes mooi opgeruimd in.
 
alle twee Tim;) net als dennis kan ik niet kiezen..en heb spullen genoeg voor wel 4 tassen hahahaha dus staan ze alle twee op m'n lijstje:)^
 
mooie tassen

zelf heb ik de boot organiser maar daar zitten alleen maar doeken in, ik gebruik de tas eigenlijk helemaal niet :eyes:
 
Ik vind de 2e erg handig voor die detailerflessen. In de bootorganiser staan ze toch wel wankel in en het is belangrijk dat ze goed recht overeind blijven want ze lekken als ze liggen.
 
Op deze manier lukt het nooooit om te stoppen met uitbreiden natuurlijk :D al die handige tools en gadgets!

Vind het wel wat die tassen, staan op het verlanglijstje :D