• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Review: Supernatural2.0

Dibbuz

Bastard of Bling
Medewerker
Tester of Bling
6 apr 2008
7.495
198
44
Vandaag de Supernatural(SN) 2.0 op de Leon aangebracht.
De SN 2.0 bevat iets meer carnauba en is wat zachter dan de eerste versie.
Vooral dat laatste trok me aan omdat ik de eerste toch iets te hard vond en daardoor lastig aan te brengen was.

De Supernatural 2.0 is verkrijgbaar in een plastic 200ml pot
En een houten 250ml hervulbare pot

De auto eerst gewassen, kleien is 2 weken geleden gedaan dus dat was niet nodig.
Daarna Dodo Juice Lime Prime aangebracht met een excenter met een zwarte Lake Country 6,5" pad.
Verbaas me elke keer weer hoe makkelijk LP afneemt!

Daarna was de SN aan de beurt. De geur van zoethout komt je al tegemoet als je het deksel eraf haalt :party:
De Meguiar's applicator pad eerst even een spraytje Last Touch gegeven daarna even het hele oppervlak een beetje SN gegeven en aangebracht.
Inderdaad is de SN2.0 een stuk zachter dan de 1.0. Het aanbrengen ging vrij gemakkelijk.
Ter vergelijking, Dodo Juice Purple Haze is nog net wat zachter maar een hele verbetering.

Na 10mins was de wax droog en klaar om afgenomen te worden. Dat ging zeer gemakkelijk. Ook waar ik het expres wat dikker had aangebracht ging het er zo vanaf.
Ik had ook nog een klein beetje aangebracht op kunstof en dat ging bij mij ook prima.

Deze wax is zeker de investering waard, het verbruik is zeer laag en het resultaat geweldig!.
Veel diepte en een stoor glans waar je U tegen zegt :)^ :party:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ja wat kan ik er nog over zeggen.... erg mooie glans/reflectie!! :)

IK heb laatst toch maar eens de motorkap ermee gedaan, maar vond hem helemaal niet moeilijk aanbrengen :s maarja doet er niet toe ;)
Mooie velgen trouwens :D De Leon uiteraard ook:!
 
Mijn wagen is nou niet echt in een conditie dat je met een voorfoto het verschil echt zo kan zien.
@Sjoerd, misschien kwam het ook door dat kleine potje, je zit dan toch te hannessen ermee ;)
 
Ziet er weer goed :ja

Wacht maar tot het begint te regenen.. Of als je de auto afspoelt volgende was beurt..

De sheeting is echt iets prachtigs..:heart_eyes:
 
Geweldig mooi resultaat ,^^ Echt een genot om naar te kijken.

Het begint nou toch wel heel erg te kriebelen. Ach bij de volgende bestelling moet ik er toch maar aan geloven denk ik :schaam
 
Die glans en diepte zijn echt waanzinnig!! 8-()) Even onthouden voor als de Natty's op is. Kan deze wax, net als natty's, trouwens ook in de zon worden aangebracht?
 
Uiteraard is het niet alleen de wax het is de combinatie voorbereiding, staat van de lak én de wax.
Ik heb het aangebracht toen de zon af en toe scheen. De lak was licht warm en dat was geen probleem.
Je kan het niet aanbrengen als de lak erg warm is, het is niet zoals Poorboys gemaakt om te kunnen verwerken in de zon.
 
:cool: ziet er super uit maar zit te denken om het ook aan te schaffen maar zit eerst te denken om een 30 ml potje aan teschaffen om het te testen 8o ik ben nog niet zo lang begonnen maar je blijft maar kopen :schaam
 
@dennis,

Misschien een raar vraagje, maar waarom spray je eerst je aplicator pad in met een beetje Last Touch ?
Ziet er trouwens super uit. Maar dat ziet jou auto er altijd uit. :)^
Wat zijn trouwens de kosten om de SN hardwood weer te laten vullen.
 
Niet daarom Patrick, ik spray het een een beetje in zodat het niet zo stroef gaat de 1e keer dat je het aanbrengt. Daarna zorgt de SN zelf ervoor.
 
Je haalt denk ik wat doorelkaar :)

Ik gebruik detailer voor machinale pads om ervoor te zorgen dat de pad niet al het vocht uit bijvoorbeeld een vloeibaar polijstmiddel trekt. :star