• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Scholl Concepts + DDJ test

Frans

Detailing guru
8 mei 2011
1.005
140
Zoals gisteren aangegeven, heb ik een aantal polijstmiddelen van Scholl Concepts aangeschaft.
Ik had hier lovende reacties over gelezen op Buitenlandse fora, dus was er zeer nieuwsgierig naar.
Heb het maar een test genoemd, want ik heb te weinig ervaring in detailen en vergelijkende middelen om het echt te kunnen reviewen.

Affijn vandaag naar een maat van mij met een garagebedrijf gegaan, aangezien hij meestal wel wat slopers heeft staan om op te kunnen testen.
Er werd mij een witte Alto aangewezen en veel plezier en succes gewenst.

De Alto zag er niet best uit, vol met aanslag helemaal mat etc. ik moest er maar het beste van zien te maken.

alto-voor.jpg


alto-voor2.jpg


Affijn, eerst maar eens gewassen en daarna gekleid (alles met DoDo producten gedaan).

alto-gekleid.jpg


Lak weer lekker glad en zonder vervuiling, maar nog steeds vrij mat.

Hierop voor de eerste test de S17 erbij gepakt + de blauwe pad en bijgesloten backing plate gemonteerd.

S17.jpg


Dit gaf al gelijk een goed resultaat, mattigheid weg, swirls weg, maar toch nog wat diepere krassen aanwezig;

na-S17.jpg