• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Verkleurde pads weer schoon krijgen? Zie foto

nicknameless

Detailing guru
16 mei 2008
8.988
193
47
Den Haag
Moeders heeft mijn LC pads, applicatorpads enz. gewassen. Niets mis mee zou je zeggen, ware het niet dat ze er een nieuwe spijkerbroek bij heeft gegooid...

Deze heeft flink afgegeven en nu zijn de pads blauw... }:)w
Kan ik deze gewoon in de chloor laten weken of is er een ander middel voor geschikt? De kleur heeft geen invloed op de werking van de pads, maar het ziet er niet uit...

Ik heb de hele boel al een halve dag in de Dasty laten weken, het is iets lichter van kleur geworden.

Applicatorpad zij normaal geel...de LC hand polisher normaal oranje... en de LC pads wit... :-"
[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]
 
Ai!!

Dat wordt 50 eurootjes aftikken door moeders en dan nieuwe spulletjes halen... :-b :-b
(geintje..., kan gebeuren, maar is wel vervelend.)

Heeft dit verkleuren trouwens gevolgen voor de functie van de pads? Lijkt me van niet, maar kan me voorstellen dat je liever schone pads hebt.

Ik zou het zo gauw ook nie weten hoe je ze weer schoon krijgt...
Succes, en keep us posted!




meuh
 
Wat je eventueel kunt proberen (ik weet niet of het lukt hoor) is laten weken in een emmer met wat microfiber rejuvinator. Niet geschoten is altijd mis...:cool:
 
bambam, ik dacht precies hetzelfde
in een emmer met heet water zetten met dat spul erin
daarna zo in de wasmachine gooien en een beetje in het vakje gooien zodat er tijdens het wassen nog wat bij komt

las hier laatst ook wat over azijn..... weet alleen niet meer of dat voor de kleur was :weetniet
 
en "snappy clean powder", die ze gebruiken in die speciale padwasher? daar heb ik wel wat unilak kleur resten mee uit mijn pads gekregen...
 
Gezien de kleur en staat van de pads denk ik dat je niet veel kunt doen nog eraan. Met welk middel je het ook probeert, veel verbetering zal het denk ik niet gaan geven. Ik weet trouwens ook niet of al die middeltjes om te proberen goed zijn voor de pads zelf. Ach.. Jij hebt in ieder geval een mooi excuus om weer een mooie bestelling bij Tim te plaatsen, ik ben me nog altijd aan het bedenken wat ik deze keer weer moet gaan verzinnen... :D
 
ik had hetzelfde, maar dan door de koraalkleur PB's megamegadeluxe doeken (superdingen overigens). Hierdoor zijn al mijn witte pads terracotta (klei) gekleurd.
Gaven behoorlijk af die doeken, en doen dat na 3 wasjes nog steeds een beetje...
Dit terwijl ik ook exact dezelfde in het groen heb, en die geven niets af!

Maakt mij niet uit; werking is er niet minder om en weet dat het de witte pads zijn.
Staat wel vrolijk :party:
 
nicknameless zei:
Moeders heeft mijn LC pads, applicatorpads enz. gewassen. Niets mis mee zou je zeggen, ware het niet dat ze er een nieuwe spijkerbroek bij heeft gegooid...

:|~* Slechte mamma! :|~* :D

Daarom doe ik het ALTIJD zelf, al was het maar om 'de zucht' van moeders of je vrouw te voorkomen dat zij nou WEER jouw troep moet opruimen. Bovendien weet ik dan zeker dat als het fout gaat, waar het aan gelegen heeft.
 
2dabvp1.jpg


Brengt kleur in je werk :party: