• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Welke pads kan je combineren met welk polijstmiddel, een overzicht!

mk-us

Detailing guru
6 jul 2009
4.997
133
52
Zwaag
Gezien de vraag vaker voorbij komt leek mij makkelijk om een apart stukje te aan te maken zodat iedereen er naar toe verwezen kan worden.

Ik heb de lijst afgesteld op de Raffini en de DAP500

Je kan het snel door de bocht ook zien als:

SSR1 = Finale
SSR2 = Mezzo
SSR3 = Inizio


Wat betreft de DAP900: je kan bij het polijsten stand 5 aanhouden als max ( meer dan voldoende )

PADceteraNieuw.jpg
 
  • Leuk
Reactions: Wallace
Nice! Glaze mag ook zeker met zwart aangebracht worden. Sealant en wax kan allebei met rood en gold. Soms is rood handiger omdat het product zelf ook geel is (bijvoorbeeld Deep Gloss Paint Sealant of Poorboy's EX)
 
Goede aanvulling Dennis, ik ga poging wagen om het uit te breiden zodat idd het afwerkings-gedeelte ook goed naar voren komt.
 
Mooi, bijna uitprintbaar, als die lelijke schrijffout bij de blauwe pad zijn uitleg en de uitleg bij de gouden pad vertaald/gecorrigeerd wordt.....]d~^
 
Mooi initiatief Marcus, dit overzicht kan na het printen meteen bij de detiling gear. Erg handig. :)

@Dennis; goede tip. :)^
 
Geen woorden voor.

Hier mag van mij een mooie sticky van gemaakt worden.
Daar kunnen vele (steeds terugkomende) beginnersvragen mee beantwoord worden.
Zoals ook ik die vorige week nog had! :party:
 
Super! Dit beantwoord een hele hoop vragen die ik als beginner heb!

Ideaal. Kan mooi door de printer en dan in de kast bij de de poetsspullen gelegd worden!
 
Knap gedaan en zeer behulpzaam.

Hier heb je tenminste iets aan. :)^

Als beginner weet je waar je nu aan toe bent.


Thx to Marcus .