• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Arie's verslaving - The Showroom

@Istnogferarie ,
Doe jezelf een plezier en koop ook Lc hd Orbitals blauw en oranje. Die volgen beter de contouren van de lak en zijn erg slijtvast. Rupes geel en wit zijn zeker niet verkeerd hoor maar een XFE heeft op de hogere standen een aardig hoog toerental en ik zou niet het uiterste van die groene pads vragen.
Bij mijn bf21 vlogen de groene snippers door de garage na een half dak ,heb ik ook weer van geleerd....
 
Ook Scholl levert pads voor alle maten.

Ik gebruik zelf de paarse pad en de spider pads op alle 3 de maten.

Voor de lichtere stappen (wit & geel) gebruik ik ook Rupes.

Heb je nou ook MF finishing pads gekocht?
 
Is dat ook op advies van Johan?

MF cutting heb ik leuke resultaten mee gehaald maar MF finishing kan mij echt niet bekoren.
 
Naja, ik ben redelijk lang daar geweest en sommige zijn advies van Johan, sommige eigen inbreng en sommige autistisch gedreven...
Microvezel was niet op advies van Johan.
 
Jeey, vandaag feestje :party::party::party::party::party:

Heb m binnen hoor. De mini Flex ofwel de Flexsie.
WP_20171010_12_43_26_Pro.jpg


Bedankt voor de goede hulp Benitta, en jij ook een klein beetje Johan!
 
Dodo heeft ook zwart/witte logo stickers zag ik net, staat mooier op een rood/zwarte machine.
Deze Dodo moet natuurlijk wel echte Dodo apparatuur in zijn handen hebben :eek:
 
  • Leuk
Reactions: RbL
Fijn apparaat met korte opwarmtijd, ik heb hem maar in de badkamer gezet want mijn oude kadedillac slijt sneller van het poetsen dan van het gebruik:D
 
  • Leuk
Reactions: Istnogferarie