• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Zeno uit driebergen !

Zeno

Detailing trainee
30 nov 2019
14
25
Hi all!

Nieuw bloed stelt zich voor! Heb altijd mijn best gedaan om leuke auto's te rijden en die even zo goed te verzorgen.

Nu met mijn laatste aanwinst (een alfa gt, 3.2 v6) wat lichte. Krassen vertoond besloten me wat meer in het detailen te verdiepen. Qua weer niet ideaal, dus eigenlijk zoek ik nog een plek in de buurt van driebergen / zeist om binnen met de auto aan de slag te gaan.

Naast de alfa rij ik ook nog in een golf 1 cabrio met de 1.8jh (+ weber carburateurs). Maar die staat momenteel te wachten tot het weer lekker weer wordt.

Als iemand tips en tricks heeft Qua cursussen of mede forumleden die wat kennis willen delen hoor ik het graag!

Groeten!
Zeno
 
  • Leuk
Reactions: PA27506
IMG_20191011_120535_057.jpg
IMG_20191115_230732_004.jpg
 
Welkom op het forum, Zeno! :)

Ik ken bij ons/jou in de buurt niet echt plekken om binnen te kunnen werken. Althans, als je goed betaalt mag je overal wel binnen werken. :p
 
Thanks quantoxx.

Ja, ik zit er aan te denken dat het interessant kan zijn om met een groepje liefhebbers een ruimte samen te huren ergens in de buurt. Mag van mij best een beetje geld kosten.
 
Thanks!

Ja, is echt een geweldig autootje :)
Dat was een tof eerste autootje voor jou dan! Zelf moest ik het met een golf mk3 doen, en kort daarna een corrado vr6.

Ik wilde er altijd al 1, dus toen ik deze half jaar geleden tegen kwam kon ik hem niet laten staan :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
  • Leuk
Reactions: Rednose
Grappig, als tweede auto was het voor mij ook een Corrado maar dan een 4 Klepper, de G60 :D.
Wel maar van korte duur, want na 4 maanden heeft een dronken kerel zich achterin mijn geparkeerde Corrado geboord, nadat hij de halve straat al had geraakt. : unamused:
 
Welkom, Driebergen is aardig in de buurt van Zeist :) alleen detailen ligt bij mij op een laag pitje de laatste tijd. Mocht je een keer wat nodig hebben qua advies of hulp mag je altijd aan de bel trekken ;)
 
Grappig, als tweede auto was het voor mij ook een Corrado maar dan een 4 Klepper, de G60 :D.
Wel maar van korte duur, want na 4 maanden heeft een dronken kerel zich achterin mijn geparkeerde Corrado geboord, nadat hij de halve straat al had geraakt. : unamused:
OH damn :(

Das echt niet tof nee. Je hebt er echt gasten bij.. En natuurlijk ook niet weten wie het was, of wel? :/
 
Welkom, Driebergen is aardig in de buurt van Zeist :) alleen detailen ligt bij mij op een laag pitje de laatste tijd. Mocht je een keer wat nodig hebben qua advies of hulp mag je altijd aan de bel trekken ;)

Thanks Tamer!
De laatste tijd sowieso laag pitje , of vanwege het seizoen?

Als je een keer mee wil kijken naar lakwerk van die alfa voor een goed advies zou ik dat zeker waarderen :)

En ken jij toevallig in zeist/ ik de buurt ruimtes waar je goed kunt werken?
 
Laat ik het zo zeggen dat ik wat andere hobby's heb naast het detailen. Mijn auto is ook weer terug origineel gebouwd en mede door tijdgebrek weinig zin meer om naar de auto om te kijken. Naar de lak kunnen we altijd kijken en als je een keer een stukje wilt testen dmv polijsten etc kan dat ook. Ik ken wel een paar jongens met ruimte, moet ik wel even toestemming vragen ;)
 
Ik ken het, ben zelf ook van de duizend hobbies zeg maar. Golfje is ook een project waar ik nog allerlei plannen mee heb.

Zou tof zijn om dat keer samen stukje op te pakken inderdaad! :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Welkom op het forum.
Als we inderdaad gezamenlijk een keer een ruimte kunnen huren doe ik graag mee.
 
  • Leuk
Reactions: Zeno