• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Wil een goede detailer worden

Daan ten klooster

Detailing rookie
7 jul 2020
2
15
Hallo ik stel me even voor ik ben Daan ten klooster uit overijssel. Mijn vader en ik zijn gek van auto’s en hebben laatst een audi s4 4.2 v8 gekocht in duitsland. Door die auto is het een beetje begonnen dat ik detailer er bij zou willen doen. Ik zou dat dus graag willen leren maar zou graag willen weten wat je allemaal nodig hebt om je auto helemaal goed te van binnen en buiten te detailen. En wat zijn de stappen van het detailen? En een auto polijsten wat moet je daar bij weten? Ik hoop dat jullie me verder kunnen helpen. Groeten daan
 
Welkom op het forum, Daan! :D

Voor alle vragen die je hebt, zit je hier goed.
Snuffel eens door het forum en dan met name de stappenplannen. Deze zijn er voor handmatig en machinaal.

Om je een beetje op weg te helpen:

Het begint allemaal met een goed arsenaal aan was-spullen om correct te kunnen wassen. dit klinkt misschien als iets simpels, en dat is het ook, maar met een beetje meer kennis en kunde kom je tot betere resultaten. Denk dan aan grote was-emmers met een Grid Guard - rooster om vuil onderin de emmer te houden en niet in je washandschoenen, een goede shampoo en een droogdoek.

Onderaan mijn berichten vind je een link naar een basispakket en meer. Deze is niet geheel up-to-date, maar je krijgt dan wel een idee van hoe-of-wat. ;)
 
  • Leuk
Reactions: Jansen
Welkom Daan. Je bent in ieder geval op de juiste plek. Begin eens met het rondkijken en lezen van alle info die voor handen is. Stappenplannen zijn ruim beschikbaar en vele vragen zijn reeds beantwoord, zo niet dan zijn er veel mede forumers om ze te helpen beantwoorden.
 
Welkom op het forum Daan.
zoals hierboven al gemeld. Begin rond te kijken en te lezen op het forum. ben ik ook al een paar weken aan het doen. In die tussentijd al wat extra spullen gekocht. Verder kijk ik ook filmpjes op YouTube over detailen.
 
Welkom Daan!

Foto? :cool:
E973E839-FAA1-4833-876C-42B8B6B8EF66.jpeg
 
Tip! Neem deel aan één van de workshops bij CC. Dan krijg je tekst en uitleg, er is gelegenheid om vragen te stellen en je kunt direct de gewenste producten aanschaffen.