• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Monello!

Zulke dingen worden niet in een weekendje bedacht. Zit een heel traject aan vast.
Volgens mij loopt er nu (nog) niets, maar als dat wel het geval zou zijn, zou je ook pas wat horen als er een en ander echt concreet zou worden.
 
  • Leuk
Reactions: Rémon en tamer
Gisteren heb ik even de Monello Riccio heel oneerbiedig over m'n banden heen geramd, maar dat ging echt perfect. In combinatie met Poorboys APC 1:5, dus de reinigende kracht zat wel goed. De haartjes van de Riccio kwamen perfect op alle plekken van de band, ook tussen de ribbels in en er kwam een goed schuim vanaf. Even de borstel tussendoor afspoelen en als het schuim wit blijft is de band schoon.

Het formaat is ook perfect wat mij betreft, niet te groot dat je constant tegen je velgen aan zit, maar wel een prettig formaat voor in je handen. Misschien niet de toepassing die je zou verwachten, maar wat mij betreft wel een erg handige! Heel tevreden mee.
 
  • Leuk
Reactions: Tim en Marcel1973
Nog niet in de shop te koop of officiële intro op het forum, maar wat laat FB zien:
1575398724639.png


1575398780082.png


Directe vertaling van Doppino = Bocht...... daar zakt zelfs Johan zijn broek vanaf!;)
 
Deze foamlance kan tegen een stootje. Geeft dikkere foam. Kan op de kop / 360 graden worden gebruikt. En hij lekt niet als je hem op de kop houdt!
En er waren nog wat verbeteringen.
In ieder geval. Een goede vervanger voor elke standaard foamlance!
Mij bevalt ie goed!
 
Laatst bewerkt:
Wou eigenlijk mijn eigen lancia kopen (gebruik nu die van de buurman) maar het ziet er naar uit dat de aankoop nog even wordt uitgesteld :innocent: