• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Mystery box

@Fredy die surf city is het enige wat me niet aanstaat. Als ik hetlees is dit meer een spraywax. Das net iets wat ik nooit echt gebruik. Maar we gaan het gewoon proberen.
 
@Fredy die surf city is het enige wat me niet aanstaat. Als ik hetlees is dit meer een spraywax. Das net iets wat ik nooit echt gebruik. Maar we gaan het gewoon proberen.

Stuur maar hierheen dan hoor :p. Ideaal om even snel een boost te geven voor een meeting of na een wasbeurt.
 
@Ferdy en @spoonbe, hier exact dezelfde inhoud in de mysterybox.

Zitten merken bij die ik niet zo snel zou aanschaffen dus altijd leuk om te kijken of dit een plekje kan krijgen in mijn redelijke vaste en 'uitgebalanceerde' collectie.
In mijn collectie zit overigens ook Natural look en als ik zie hoe lang ik al met dit product doe zal het nog wel even duren dat het nieuwe flesje wordt geopend.
 
  • Leuk
Reactions: Ferdy
Voor mij is alles nieuw buiten de glass cleaner en die zal nog een hele tijd ongebruikt blijven. Heb nog een beetje dat bij de nanolex Ultra glass kit zat en dan nog die van dodo juice

Al de rest zal ik stilaan moeten uittesten @IceT
 
Op verzoek van @tembaco :

20170106_113158.jpg 20170106_113413.jpg 20170106_113015.jpg
De verdere info staat onder overige producten (Scholl detailing bag)...
 
  • Leuk
Reactions: tembaco