• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Groupbuy - Numatic George. (Interesse peiling toegevoegd)

Ik heb interesse in een Numatic - George


  • Totaal aantal stemmers
    39
Heb al antwoord van ze, zie onderstaand bericht: ( ik doe het toch maar niet heb liever een nederlandse winkel / versie zodat als er iets is ik daarop kan terugvallen ), maar voor de liefhebber, hier het antwoord:



Bedankt voor uw bericht.


Als u in het TAB Specificatie onder Downloads de bijgevoegde PDF opent kunt u zien dat a26 op vermeld staat.

Iets meer info op de engelse versie van onze website is te vinden.


Er is geen mogelijkheid voor het afhalen bij ons, alles verloopt automatisch via de website.


Het product komt uit ons magazijn in Engeland en wordt met een 220V UK-EURO adapter geleverd zodat in Nederland direct te gebruiken is.


De levering vindt plaats na twee werkdagen in dit geval vandaag voor 17 uur besteld zal maandag volgende week geleverd worden.


U ontvangt automatisch ook een tracking nummer van de zending.



Met vriendelijke groet,

klantenservice LCD 4 U
 
Niet zo bang zijn mensen, je kunt daar best bestellen.
Als er problemen zijn met het apparaat moet je het toch altijd opsturen.

Bestellen en betalen met creditcard, dan is je aankoop ook mooi verzekerd.
 
  • Leuk
Reactions: Efsix
Klinkt niet goed.....
Persoonlijk vindt ik de site ook een beetje vaag. Er zijn ook niet echt gebruikerservaringen te vinden.
Mijn persoonlijke ervaring is dat verzending uit UK vrij snel kan gaan maar 2 dagen is wel erg optimistisch..

Ik hou het toch liever bij een nederlandse retailer.
 
Ik heb een 2 tal jaar geleden er eentje gekocht bij LCD4U, en ik moet zeggen totaal geen probleem mee gehad, keurig op tijd geleverd en afgehandeld, idd wel met verloopstekker maar die doet het na 2 jaar bijna dagelijks te gebruiken nog steeds perfect.
 
  • Leuk
Reactions: Altos
Wat heeft die Puzzi dan meer te bieden dan een George? Ook is een Karcher Puzzi veel duurder dan Numatic George.

Ik denk dat een Puzzi kwalitatief beter in elkaar zit en gewoon langer meegaat. En veel duurder valt op zich ook nog wel mee. Het is wel een apparaat waar je heel wat jaren mee verder kunt. In mijn ogen kun je dan beter investeren in iets 'beters'. Misschien heb ik het wel helemaal fout, maar dat is mijn kijk erop.
 
Ik denk dat een Puzzi kwalitatief beter in elkaar zit en gewoon langer meegaat. En veel duurder valt op zich ook nog wel mee. Het is wel een apparaat waar je heel wat jaren mee verder kunt. In mijn ogen kun je dan beter investeren in iets 'beters'. Misschien heb ik het wel helemaal fout, maar dat is mijn kijk erop.

Als je het over de puzzi 100 hebt.. deze is al twee keer zo duur als een George! Dus dat wordt bijna appels met peren vergelijken.
Daarbij... kijk is naar Numatic, dat is juist een merk dat heel veel in de schoonmaak industrie wordt gebruikt.
Daar zullen ze echt wel hun rede voor hebben en die is niet dat de consumentenlijn een leuk gezichtje erop heeft zitten.
 
P
Als je het over de puzzi 100 hebt.. deze is al twee keer zo duur als een George! Dus dat wordt bijna appels met peren vergelijken.
Daarbij... kijk is naar Numatic, dat is juist een merk dat heel veel in de schoonmaak industrie wordt gebruikt.
Daar zullen ze echt wel hun rede voor hebben en die is niet dat de consumentenlijn een leuk gezichtje erop heeft zitten.

Puzzi 8 bedoel ik.
Kost €450,- inc btw
 
Ik persoonlijk vind 150 euro extra een hoop geld boven de george, zeker gezien je ook nog een hoop accessoires mist ten opzichte van de george.

vind het wel een mooie machine de karcher en zeker voor de professionele gebruiker is het misschien wel aan te raden maar niet voor thuisgebruiker zoals ik
 
Ik denk dat een Puzzi kwalitatief beter in elkaar zit en gewoon langer meegaat. En veel duurder valt op zich ook nog wel mee. Het is wel een apparaat waar je heel wat jaren mee verder kunt. In mijn ogen kun je dan beter investeren in iets 'beters'. Misschien heb ik het wel helemaal fout, maar dat is mijn kijk erop.

Ik neem aan dat jij dan zowel de George als de Puzzi gebruikt hebt? Aangezien je de Karcher als ''beter'' beschouwt.

Als ik de Puzzi even Google, lijkt het mij dat deze alleen een extractor is. Dus geen nat-en-droog-stofzuiger zoals de George. Ook heeft de George vele toebehoren zoals verschillende filters en mondstukken. Ook ligt de prijs aanzienlijk hoger dan een George.

Het is dus simpelweg niet te vergelijken.



Greetz
 
Er zijn reviews en filmpjes op het internet van mensen die de George al ruim 25 jaar gebruiken. En nog steeds perfect werkt. Ik ga er niet vanuit dat mijn vriendschap met George het zo lang gaat uithouden. Op een gegeven moment ben ik hem wel zat.;)

En als er ooit een onderdeel kapot gaat is dit gemakkelijk los te bestellen en te vervangen. Want het blijft maar een zuigende en spuitende emmer met wieltjes.
 
  • Leuk
Reactions: Quantoxx
Ik neem aan dat jij dan zowel de George als de Puzzi gebruikt hebt? Aangezien je de Karcher als ''beter'' beschouwt.

Als ik de Puzzi even Google, lijkt het mij dat deze alleen een extractor is. Dus geen nat-en-droog-stofzuiger zoals de George. Ook heeft de George vele toebehoren zoals verschillende filters en mondstukken. Ook ligt de prijs aanzienlijk hoger dan een George.

Het is dus simpelweg niet te vergelijken.



Greetz


Ik heb zelf niet zo'n goede ervaring met Numatic en met Kärcher wel. We hebben thuis meerdere producten van Kärcher en die gaan al jaren mee.
Verder heb ik niet zoveel aan de bijgeleverde accessoiressen van de George omdat ik die al heb. En wat zou een George kosten zonder de accessoiressen, misschien 200 euro? Dan zit er 250 euro verschil in tussen die 2, dus ook de kwaliteit. Dan zal de Kärcher toch wel beter moeten zijn of ben ik niet wijs?:neutral:


Verdere redenen dat ik een Puzzi heb gekocht is:
-Dealer is een bekende van mij
-Woont 10 km van mij af
-Service(Hij heeft alles op voorraad en staat bekend om snelle service. Dus geen gedoe met uren of dagen wachten)
-De George kan meerdere dingen, dus heb zo'n idee dat ie overal net niet goed genoeg in is.
-Ik heb persoonlijk een beter gevoel bij Kärcher.

Dat is mijn mening erover en ik respecteer jullie keuze ook.:)
 
  • Leuk
Reactions: Blade
Dat is mijn mening erover en ik respecteer jullie keuze ook.:)
Uiteraard, die zon gaat voor mij ook op. :D

Tja, ik snap je beredenering. Qua technische specs zijn beide 1200 watt en de rest is voor mij een beetje vaag. Kweenie wat het allemaal betekent :p

Wat betreft'' hij is duurder, dus beter'', dat zeg ik zelf niet snel. Je zou het denken, inderdaad, maar ik ben daar veelal huiverig in. :p

Bedankt dat je jouw uitgesproken mening nu hebt onderbouwt. Mocht iemand dit topic lezen tijdens een zoektocht over een goede machine, dan kan diegene daar zelf zijn oordeel over vellen.



Greetz
 
Ik heb een VAX 6131t gekocht. Bevalt uitstekend, kostte mij €108,- inclusief verzending.
Heb je geen groupbuy nodig.
 
Hey @Remke ! :p

Tof dat je dit hier nog effe opgooit!

Numatic nat/droogzuiger George GVE-372-2 <-- Het vage is dus, dat Numatic deze versie helemaal niet kent, volgens een e-mail die ik van hun ontving. Ik vroeg namelijk waarom de ''-2'' versie niet bekend was bij hun zelf en waarom deze zoveel duurder is. Het antwoord was dat ze dit model niet voeren en als ik simpelweg de échte George wil, moest ik die op hun site bestellen en kan dan ook de specs zien.

Blijf het vaag vinden...


Greeetz