• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Producten niet in voorraad

Al verschillende keren de site gechecked voor monello snow foam 5l, nog niet in voorraad gezien.
Wanneer zou die nog eens binnen komen?
tnx

Had pas een bestelling geplaats 5L foam incl Nilfisk Lance welke ook niet op voorraad was maar toch de zelfde dag nog werd verzonden :)
Misschien klopt er iets niet op de site of heb ik gewoon geluk gehad...
 
Ik wil ook graag de nilfisk foam kit kopen, @Tim kan ik die bestellen met dingen die nu in de aanbieding zijn en dat alles verstuurd wordt zodra de artico magico weer binnen is?
 
Ik wil ook graag de nilfisk foam kit kopen, @Tim kan ik die bestellen met dingen die nu in de aanbieding zijn en dat alles verstuurd wordt zodra de artico magico weer binnen is?
Ja hoor, je kan alles nu bestellen en dan wordt je pakket verstuurd zodra alles op voorraad is! We verwachten de 5L foam aan het einde van deze week of begin volgende week binnen te krijgen!
 
WiL de foamlans/met snowfoam (Monello) Kärcher K) over een paar dagen bestellen......nu zie ik dat hij weer niet in vooraad is :sob: wanneer weer wel??