• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Strepen met wissen

abezyana

Detailing addict
4 dec 2011
32
52
Goededag ik heb last van zoals de titel al doet vermoeden nogal last van hele schilderijen tijdens en na het wissen, er zitten nieuwe bladen op.
Ook heb ik de ruiten met diverse middelen geprobeerd te ontvetten.
Kan ik deze plekken met poorboys professional cleaner weghalen of hebben jullie andere ideeën?
 
Heb je ook een bescherming aangebracht op je ruiten toevallig?
Lees dit probleem wel vaker. Maar heb er zelf nog nooit last van gehad op diverse auto's.

Je zou inderdaad proffesional polish of Monello Finale kunnen proberen. Het liefst machinaal...
 
Ik heb dit momenteel zelf ook op mijn voorruit. Dit is enige tijd later ontstaan, na het polijsten van de voorruit. Vuil zal dan weer vrij spel hebben en in de toplaag van het glas trekken. Dus, ik zou zelf inderdaad met een cleaner of licht polijstmiddel aan de slag gaan. (Polijstmiddel bevat cleaner)



Greetz