• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Nieuwe Poorboy's World producten!

Dibbuz

Bastard of Bling
Medewerker
Tester of Bling
6 apr 2008
7.501
198
44
De nieuwe Poorboy's World producten zijn binnen en bestelbaar.

Op veler verzoek zijn de luchtverfrissers verkrijgbaar in 473ml verpakking voor €10,99 met sprayer.
Verkrijgbaar in de geuren Apple, Cherry, Leather, Pina Collada en Vanilla.
conv_1387.jpg


Aluminium & Metal Heavy Duty Polish. Zwaarder polijstmiddel voor verweerd aluminium en metaal.
Zowel handmatig als machinaal (o.a. uni-ball's en Cone's) te verwerken.
Verkrijgbaar in 473ml (€19,99) en 946ml (€29,99) verpakking.

conv_1388.jpg


Chrome Polish met net wat meer "bite" dan Professional Polish.
Gemakkelijk in gebruik en voor zowel handmatig als machinaal verwerkbaar.
Verkrijgbaar in 473ml (€17,99) en 946ml (€28,99) verpakking.

conv_1389.jpg


Clay Lube, gladder dan Spray & Wipe waardoor je minder product nodig hebt maar toch na het afnemen een streeploos resultaat.
Verkrijgbaar in 473ml (€10,99), 946ml (€16,99) en 3780ml (€35,99) verpakking.
Alleen de 473ml wordt met sprayer geleverd.

conv_1390.jpg


Deluxe Mega Towel Blauw (€5,99). De bekende Deluxe Mega Towel doek maar dan een extra kleurtje.
Handig om voor elke stap/product een bepaalde kleur doek te gebruiken zodat je altijd dezelfde doek voor hetzelfde product gebruikt.

conv_1391.jpg
 
  • Leuk
Reactions: Rémon en Tim
Die gifgroene en gifroze heb ik al! Chrome Polisch werkt ook heel fijn op m'n rvs trapleuning beneden, en op de alu traphek op zolder :ja

en de geur van de claylube is echt niet normaal! ;)

Stiekum timmeren ze toch wel weer lekker aan de weg zo, mijn collectie is opnieuw heel erg veel van PB geworden zo ongemerkt,..
 
  • Leuk
Reactions: Tim en Dibbuz
Die clay lube is wel wat denk ik. Er gaat elke keer best veel spray en wipe doorheen met kleien, zelfs verdund met water. En m'n verlanglijstje is al zo lang :D. Gr. Paul
 
Ik kwam toevallig op de site of het forum onlangs een los sample flesje Natural Look tegen, en dacht eens verder kijken wat er nu los in een sample flesje te koop is. Zo kwam ik erachter dat er niet alleen diverse PB-middelen in losse sample flesje te koop zijn, maar dat de 4-step sample kit nu (eindelijk) 2 versies heeft: voor lichte kleuren met white diamond, en de al bestaande versie voor donkere lakkleuren met Black hole. Heb ik de berichtgeving gemist, of is die er niet geweest omdat het geen nieuwe producten zijn, maar alleen andere hoeveelheid/samenstelling van kit?
 
Moet zeggen dat ik de foto van het foam een beetje tegen vind vallen.
Nu zijn er natuurlijk heel veel factoren die invloed hebben op de dikte van het schuim, maar juist voor zo'n eerste marketing foto had ik toch wel voor een foto met wat dikker schuim gekozen.

Dat wordt wachten op de eerste reviews en tests, als het in het assortiment wordt opgenomen tenminste.
 
Moet zeggen dat ik de foto van het foam een beetje tegen vind vallen.
Nu zijn er natuurlijk heel veel factoren die invloed hebben op de dikte van het schuim, maar juist voor zo'n eerste marketing foto had ik toch wel voor een foto met wat dikker schuim gekozen.

Dat wordt wachten op de eerste reviews en tests, als het in het assortiment wordt opgenomen tenminste.
Ja heb je wel beetje gelijk in. Maar we weten niets van verhouding, waterkracht, hardheid van water enzovoorts. Daarom zouden die sample flesjes in het assortiment top zijn. Kunnen we het even proberen