• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Hallo allemaal

SvA

Detailing trainee
18 feb 2017
41
30
49
Mijn naam is Stefan en woonachtig in Elburg. Rij in een auto waar detailingtechnisch geen eer meer aan te behalen is maar daarom perfect om op te oefenen.

Eerlijk gezegd kijk ik al een aantal jaren op dit forum en heb ik al heel wat tips overgenomen en zit nu langzamerhand toch wel te denken aan een dap. Tot die tijd kijk en lees ik fijn verder en mocht ik vragen hebben, kan ik die nu in iedergeval wel stellen.

Groet,
Stefan
 
Wat voor auto? Zie avatar hahah. Nee hoor, een 407 met krassen en deukjes. Het is een diesel en ik ga over een paar maanden een stuk minder kilometers maken dus hij gaat toch weg. Kan ik toch lekker op experimenteren.
 
Ja, daar ben ik nog niet uit. Wil eigenlijk een Audi tt maar ik heb 2 zoontjes dus dat is wat krapjes. Heb gelukkig nog even de tijd om wat te zoeken en te oefenen op de 407.
 
Welkom!
De DAP900 scholl pakket kan ik je van harte aanraden. Ik weet zeker dat je er heel tevreden mee zult zijn.
 
Thanks allemaal, jullie zijn echt heel vriendelijk. Ik zal wellicht wel eens wat vragen maar dat is niet mijn sterkste kant. Zoek liever eerst zelf uit, probeer daarna het geleerde en als ik alles verprutst heb, ga ik vragen stellen. Haha.