• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

APC kristalliseert

GolfIV

Detailing addict
5 mrt 2016
38
60
Dag poetsers,

Gisteren heb ik mijn meest recente bestelling ontvangen, waaronder een fles APC van Poorboys. Die ontbrak namelijk nog! Wat mij vandaag echter opviel was dat er op de bodem van de fles een kristal lag, wat loskwam bij het schudden. Ik heb de fles flink geschud, maar het kristal lost niet op, het breekt hoogstens in kleinere stukjes.

Ik heb gezocht op internet, maar kon geen soortgelijke topics vinden. Mijn vraag is dus of iemand dit herkent en vooral: moet ik bang zijn dat m'n fles binnenkort volledig kristalliseert?:sob:
Het ziet er verder wel fraai uit, heb het geprobeerd vast te leggen op de foto. :D

7caf25ee0afa4a3f93f5163e15ddbc1f.png


Ben benieuwd!
 
Huh?! Ik heb ook al flink wat liters APC+D verbruikt en dit is mij nog nooit opgevallen. Ik heb, denk ik, tweemaal een 1L-fles gehad en tweemaal een gallon.

Verschillende verhoudingen heb ik in verschillende sprayers zitten en soms een lange tijd. Ook geen kristallen gezien.



Greeetz
 
Geen probleem, het product wordt er niet minder van
Ik heb bij de fles die ik had er gewoon wat onthard water bij gedaan
Paar kleine flesjes aanmaken voor gebruik, dan heb je in de grote wat ruimte
Even bijhouden hoeveel je verdunt, dan blijft de mengverhouding de juiste
 
Same here....
Alleen is mijn kristal is 100 stukjes gebroken door het schudden.

2017-02-19 19.07.41.png
 
Ooh, het is dus vrij normaal. Zolang de hele fles niet verhardt is het prima!:p