• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

auto matten vast zetten

collin

Detailing addict
8 nov 2015
60
50
Is er een manier om auto matten vast te maken.

Ik gebruik al een universele bevestigings. Deze moet je "boren" in je auto tapijt maar is geen succes.
zoals deze:
bevestigingen_automatten.jpg


Daarnaast heb ik geprobeerd de matten met klittenband vast te maken, maar ook dit is geen succes.
 
Als die dingen allemaal geen succes zijn, zou ik ze gewoon los in de auto leggen. Althans, mijn matten zijn stug en sterk, die schuiven niet omdat ze o.a. precies in de auto passen.

Een andere optie is om rondom de mat stalen klemmen te plaatsen en deze op je bodem vast te lassen. :p
 
  • Leuk
Reactions: RoyR
Even begin post lezen had die al geprobeerd namelijk.

Er zijn echter diverse "boor" systemen. Ik heb ze ook wel eens gebruikt ik mijn oude auto en werkte goed eigelijk.

Is een ander "boor" systeem niets? Ik ken het systeem waar jij een foto van plaatste niet namelijk.

f38c17488936a47f5366bfb760f4bd1e.jpg