• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Post hier je beading fotos.

Dit keer geen sonax polymer netshield maar fusso soft99 als verandering.
15807855cab02c31c78e500dabf9f204.jpg

20de6d819043ec55e10a2036ebe32ab2.jpg

5ff65e14ddac8a4be914e6866950e6c4.jpg
 
Hmm... mag ik zeggen dat ik ze niet zo denderend vind?
Zelfs met vervuiling moet dat toch wel wat 'boller' kunnen?
 
Hmm... mag ik zeggen dat ik ze niet zo denderend vind?
Zelfs met vervuiling moet dat toch wel wat 'boller' kunnen?

Tuurlijk mag dat, ik post ze om te laten zien & ik heb geen aandelen in Obsession Wax!

Phaenna is een show wax en het is duidelijk dat deze het niet lang gaat uithouden.

Van Dynasty verwacht ik iets meer, deze komt op heel de wagen na de lente schoonmaak.
 
  • Leuk
Reactions: Altos en ivo's
Ziet er goed uit! Maar die staat niet buiten toch?

Hier het resultaat van wat proeven met Sonax Brilliant Shine Detailer en Chemical Guys V07. Mengverhouding 70:30 gaf een mooie glans icm een gladde lak, makkelijk uit te poetsen en de volgende beading :

20170304_164800.jpg
 
Laatst bewerkt:
Zo, die Infinity Glass Canopy beloofd nog al wat. Die zou ik ook wel eens proberen.....

Moet ik alleen vreemd gaan qua leverancier :p

Jongens en meisjes, ik moet iets bekennen......

Ben vreemd gegaan, heb de Infinity Glass Canopy besteld en nu ook gebruikt...

Afgelopen vrijdag de F11 naar buiten begeleid en in de vroege ochtend zon haar ontdaan van haar sluier. Daaronder kwam een prachtig naakt Plaatwerk tevoorschijn. Nog geen rimpel te bekennen, dus kon volstaan met een een vluggertje.

2 emmers gevuld, 1 met lauw warm water en 1 met warm water aangevuld met surf city garage pacific blue wash & wax.

Hierna glom ze weer als nieuw. Daarna de oude waxlagen verwijderd met een niet nader te noemen wax verwijderaar. Een perfecte striptease werd uitgevoerd....

Daarna begonnen met het openen van de infinity en deze met de hand op de F11 in gemasseerd. Zo wat heb ik genoten en de F11 nog meer. Na ruim een half uurtje uithijgen weer begonnen met het zachtjes opwrijven van de lak .....

Des te fijner was het dat het niet veel later lekker begon te regenen .....

De waterafstotendheid is inderdaad bizar !!

Mijn Coli 845 gaat voorlopig in de kast. Die gaat waarschijnlijk opgesmeerd worden op de Speed Triple, de 206sw of de auto's van kenissen.

Nu maar eens afwachten hoe lang de standtijd is....

Die 30ml potjes zijn overigens wel leuk, kun je nog eens wat verschillende waxen proberen.

Binnenkort maar eens kijken of er meer merken die kleine potjes hebben. Wil ook wel eens een goede show wax proberen, maar meer als 100 euro voor een grote pot vind ik wat teveel van het goede.
 
  • Leuk
Reactions: Kees-sw en Altos
Ik moet bekennen dat ik al een tijdje zit te twijfelen om waxen van merken die CC niet in het assortiment heeft, zoals Infinity Wax, aan te schaffen om mijn wax-verzameling uit te breiden.
Panelpotjes zijn dan inderdaad ideaal (en financieel nog redelijk aantrekkelijk gezien het totaalbedrag).
Maar ja, al een klein kapitaal aan waxen staan, die ik nooit en te nimmer op krijg.........
 
Bekijk bijlage 92588 Linker deel van het dak Waxaddict Development en op het rechter deel de 21.
Twee weken geleden gewassen, gekleid, gepolijst met Rupes groen, geel en wit en vervolgens twee keer afgenomen met Prep. Wat is er mis gegaan? Te dik opgebracht misschien?

Bah bah, dat ziet er inderdaad niet uit voor slechts twee weken.. Moeilijke kleur om op te zien of het te dik is opgebracht/niet helemaal uitgebufft is, maar te kort gecured kan inderdaad ook met deze temperaturen.
 
Mooie beading! Hoe beviel de verwerking?


Was zeer makkelijk en dun aan te brengen! Het uitpoetsen ging wel wat zwaarder.:expressionless: Ondanks dat ik hem maar 5 minuten heb laten zitten. Heb daarvoor de Q²M SoftWipe van Gyeon gebruikt. Misschien de volgende keer eerste maar met een ''ruwere'' doek erover en daarna met de softwipe.

Dit Is mn eerste Waxaddict wax trouwens en wil de hele lijn uitproberen. De volgende gaat de Quartz SiO² Signature worden:D