• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Lak nieuwe audi A5

Enkel deze foam gun? Of zijn er ook nog andere? Is deze kwalitatief ok?
En de foam zelf is deze ok? Of raad je een andere foam aan?

Zou ik dit ook kunnen gebruiken voor mijn zwarte alu gevelbekleding? Hier mag er ook niets opliggen van zand/stof of er worden ook krassen getrokken.

Carclean verkoopt 1 soort Foam lance, maar met verschillende koppelingen. Dus dit is de enige foam lance van Carclean die op de Nilfisk past. Deze foam gun/lance kan ik zeker aanraden, ik gebruik hem al een jaar en er is nooit iets mis mee. Geeft bij het bestellen wel even aan dat je een HD hebt met 150 bar, dan zetten ze er een grotere sproeier in.

De Monello foam is volgens mij de meest gebruikte foam hier, en is kwalitatief erg goed!

Wat die gevelbekleding betreft, dat weet ik niet zeker. Ik zou zeggen van wel, gezien de foam PH-neutraal is, maar wellicht kan iemand anders hier antwoord op geven.
 
Carclean verkoopt 1 soort Foam lance, maar met verschillende koppelingen. Dus dit is de enige foam lance van Carclean die op de Nilfisk past. Deze foam gun/lance kan ik zeker aanraden, ik gebruik hem al een jaar en er is nooit iets mis mee. Geeft bij het bestellen wel even aan dat je een HD hebt met 150 bar, dan zetten ze er een grotere sproeier in.

De Monello foam is volgens mij de meest gebruikte foam hier, en is kwalitatief erg goed!

Wat die gevelbekleding betreft, dat weet ik niet zeker. Ik zou zeggen van wel, gezien de foam PH-neutraal is, maar wellicht kan iemand anders hier antwoord op geven.
Ik heb deze ondertussen besteld en ontvangen :)

Hoe stel je deze het beste in?
 
De Lancia Foamlans? De meesten hier hebben de kraan, die bovenop zit met een ''+'' en ''-'', helemaal dicht staan. Dat betekent dat er bij het water wat er door de lans gaat zoveel mogelijk sop mee mag worden gezogen. (Dik schuim) Echter zal je hier even mee moeten stuntelen omdat er factoren zijn die de boel een beetje anders kunnen maken.

Denk aan veel kalk in het water, de druk van jouw machine, etc.

Begin eens met wat ik de basis noem; Kraantje helemaal dicht (Naar de ''-'') en 1:10 Artico Magico erin doen. Dit met water aanvullen en de fles een aantal keer omdraaien. Kan het mengel goed mengen.



Greetz