• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Black Hole op zijwind schermen

Dagobert

Detailing chief
5 jan 2009
335
85
Ik heb nog even gezocht,maar ik kon het zo gauw niet vinden.
Aangezien ik zelf op dit forum altijd erg goed geholpen wordt en van alles kan vinden,wou ik ook eens mijn steentje bij dragen.

Voor de mensen die zijwind schermen op de auto hebben die getint(smoke) zijn,Poorboys Black Hole werkt er onwijs goed op!Bij mij zag je de kleine krasjes en eventuele swirls niet meer en waren ze weer diep zwart.
Vind het materiaal best wel gevoelig voor deze imperfecties.
Ik zou bijna zeggen dat de Black Hole nog beter werkt op de zijwind schermen dan op de lak!

Ik hoop iemand hiermee geholpen te hebben en als het al bekend was of al een topic bestond hier over,mag een admin dit topic weer verwijderen om alles een beetje schoon te houden.
 
  • Leuk
Reactions: Cordoba en Ferdy
Wat is een zijwindscherm? :p

Google, en gij zult vinden ;)

3S3SzAF.jpg
 
Ooooooohh, die dingen. Ik snap daar nooit het nut van, tenzij je in de auto rookt en tijdens regen het raam open kan houden, haha! :p

En inderdaad, zoals @Altos aangeeft, Als je over dit kunststof en glaze smeert, moet er zeker wel een LSP overheen.
 
  • Leuk
Reactions: RoyR
Ik heb er ook een wax over heen gedaan.Dat ging ook prima.Ben er nog niet achter of de stand tijd van de wax ander is dan op de lak.
De wax deed naar mijn gevoel dan weer niet zoveel,geen extra glans of iets.
 
Ik snap daar nooit het nut van

Zonder die dingen is het met mijn 206 tot +-50 km/u te doen om met open raam te rijden zonder geklapper in mijn oren. Met die dingen kan ik ook op een provinciale weg met +-80 km/u met open raam rijden. En ik vind het er best leuk uit zien ook :)

(Ja ik heb airco, maar open raam is in het voorjaar ook soms eens lekker)
 
Zonder die dingen is het met mijn 206 tot +-50 km/u te doen om met open raam te rijden zonder geklapper in mijn oren. Met die dingen kan ik ook op een provinciale weg met +-80 km/u met open raam rijden. En ik vind het er best leuk uit zien ook :)

(Ja ik heb airco, maar open raam is in het voorjaar ook soms eens lekker)
In eerste instantie heb ik ze puur voor de looks gekocht,maar toch is wel fijn als het regent of toch nog fris is,om een klein stukje het raam open te kunnen doen voor frisse lucht.