• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Komen er workshops in 2017?

Andre Brakenhoff

Detailing addict
8 nov 2016
106
50
42
Ik zou graag een verzoekje willen doen, als het mag hahaha.

Ik zou dol graag mijn auto willen coaten maar weet niet zo goed de stappen, en je kan zoveel verkeerd doen.

Zouden jullie van CC in het nieuwe jaar misschien een workshop willen geven over coatings, ik denk dat bij mij en misschien andere de drempelvrees weg is.

Mvgrt Andre
 
Tja, dit is het enige nadeel aan alle voordelen die Carclean ons biedt...de werkdruk voor CCHQ zelf, die volgens mij erg hoog is. En dus weinig tijd voor de workshops helaas. Maar vragen staat uiteraard vrij @Tim
 
+1 voor @Frans

Een workshop coating aanbrengen is niet echt te doen denk ik. Met 8 man luisteren naar iemand die vertelt hoe je de applicator heen-en-weer beweegt is niet spannend. :p Workshop Waxen, dat is dan vergelijkbaar. xD

En eerlijk gezegd, tijdens zo'n workshop zou je dan wat theorie kunnen krijgen en misschien kijken hoe iemand de coating aanbrengt. Mijn eerste ervaring met coatings was het aanbrengen van de Nanolex - Si3D op een Porsche. Na het verdiepen in coatings en het zien van Dennis z'n filmpje, toen durfde ik het wel aan. Een workshop zou dan zo'n 20 minuten kunnen duren en dan ben je der al.. :p
 
Toch is het voor veel mensen met water vrees een toegevoegde waarde denk ik.
Zou me ook gemakkelijker voelen wanneer ik het een keer gezien hebt.

Verstuurd vanaf mijn HTC One met Tapatalk
 
  • Leuk
Reactions: Andre Brakenhoff
Er is een tijdje geleden een Gyeon clinic geweest waar alles coating stap voor stap werden uitgelegd en je zelfs alle beschikbare coatings kon proberen testen. Incl Rim op @Tim zijn dikke sjonnie velgen.
 
  • Leuk
Reactions: Quantoxx
Wij groeien zo ontzettend hard, dat we het bijna niet bij kunnen benen. Inmiddels is het hoogseizoen weer begonnen en de kans dat we de komende maanden clinics kunnen geven is nihil helaas.
 
Wij groeien zo ontzettend hard, dat we het bijna niet bij kunnen benen. Inmiddels is het hoogseizoen weer begonnen en de kans dat we de komende maanden clinics kunnen geven is nihil helaas.
Helaas voor ons, had graag een cursus wetsanding of rotary willen volgen. Wel leuk om te horen dat jullie zo enorm groeien, geeft toch weer een blijk van waardering voor jullie harde werken. Met misschien een beetje hulp van de diehard forummembers hier :D.
 
Helaas voor ons, had graag een cursus wetsanding of rotary willen volgen. Wel leuk om te horen dat jullie zo enorm groeien, geeft toch weer een blijk van waardering voor jullie harde werken. Met misschien een beetje hulp van de diehard forummembers hier :D.

Hier sluit ik mij graag bij aan. Wel de DAP cursus kunnen volgen via 'CC', maar helaas (nog) geen wetsanding of rotary:pensive:.
Maar uiteraard alle begrip voor de de drukte bij CC. Dat is een goed teken, want anders staan we straks voor een dichte deur:p
 
Er kwam bij mij een mailtje aan over een workshop van meguiar's in baarn .. nu wil ik best graag een workshop bijwonen en omdat ik begrepen had dat bij cc er weinig kans op is voorlopig door drukte (wat goeie zaak is natuurlijk) .. vroeg ik mn eigen af of het zin had om dik 2uur in de auto te zitten en naar baarn te gaan .. heb geen zin in een halve reclame middag van meg's ..

De basis dingen weet ik wel ongeveer dankzij veel lezen , YouTube en zelf een hoop fouten te maken :rolleyes: ...

Iemand ideeën voor alternatieven of advies?
 
Er kwam bij mij een mailtje aan over een workshop van meguiar's in baarn .. nu wil ik best graag een workshop bijwonen en omdat ik begrepen had dat bij cc er weinig kans op is voorlopig door drukte (wat goeie zaak is natuurlijk) .. vroeg ik mn eigen af of het zin had om dik 2uur in de auto te zitten en naar baarn te gaan .. heb geen zin in een halve reclame middag van meg's ..

De basis dingen weet ik wel ongeveer dankzij veel lezen , YouTube en zelf een hoop fouten te maken :rolleyes: ...

Iemand ideeën voor alternatieven of advies?
Ik had vorig jaar hetzelfde idee Ratromp. Ik woon zelf in de buurt en was even langsgereden voor wat informatie.Tijdens deze workshop gaan ze echt op de basics in van het detailing. Je kan beter de guide doorlezen van Dibbuz https://forum.carclean.com/threads/...al-dap500-900-20-11-15-update-geplaatst.4223/ en het zelf in praktijk brengen. Scheelt je toch weer een ritje richting baarn ;)

Grt
 
Nog beter is om met een ervaren detailer een dag samen te detailen aan je eigen auto. Bijv met @nicknameless Ik heb dat ook een dagje gedaan, aardige kerel, die je graag wat bij brengt. En die doet dat dan ook meteen op de correcte manier! Erg veel aan gehad, nam alle angst weg om met een machine aan de gang te gaan. Inmiddels heb ik al een hele auto met rotary's gedaan, en ben ik zon 5-6 exterior details verder!
 
  • Leuk
Reactions: nicknameless