• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Gyeon Ceramic Quartz Coating

Komt een show off van ;)

Overigens heb ik ze 3, echter zal de Compound niet echt nodig zijn. De lakdefecten zijn niet ernstig, dus alleen de Polish en Primer.

20170313_115313.jpg
 
  • Leuk
Reactions: Istnogferarie
Hoe zit het eigenlijk met die serie, waarom twee paarse etiketten met Q2M erop en een grijs etiket met enkel Q2?

Of heeft dat te maken met de coating lijn, vandaar de naam primer?
 
Q2M (M = maintenance = onderhoud(en)) zijn onderhoudsproducten. Hieronder vallen:
Cure
iron
Bathe
Bathe+
Wetcoat
Foam
Clay
Claylube
Woolie
Mitt
Microfibers
Towelwash
Compound
Polish
Preserve
Vinyl Cleaner
Leather Cleaner
Glass
Wetcoat Essence
Bug&Grime

Q2 zijn beschermende producten. Hieronder vallen:
Prime
Mohs
Mohs+
Durabead
Booster
Trim
Rim
View
Tire
Antifog
Cancoat
Fabriccoat
Leather Coat
Leather Shield
Primer
Matte
 
Laatst bewerkt:
Ah kijk, weer wat geleerd! Zit er nog iets aan bescherming dan in de primer? Ik was in de veronderstelling dat dat een soort Finale/S40/Rupes wit was.
 
Q² Primer is een ultra-lichte finishing polish en SiO² primer in één. Het bevat een unieke formule voor het voorbereiden van het lakwerk voor het aanbrengen van een coating zonder eerst een reinigingsproduct zoals Gyeon Q²M Prep te hoeven gebruiken. Het voornaamste doel van de Q² Primer is de moeilijkste lakken zo goed mogelijk voor te bereiden op het gebruik van een coating. Door het gebruik van de Q²M Primer wordt de lak zo glad dat het aanbrengen van een coating veel soepeler gaat. Hiernaast laat de Q² Primer een hoogglans en zijdezacht oppervlak achter, klaar voor het gebruik van een coating!
 
Wel moet de Primer 24 uur drogen als je een coating wilt aanbrengen en het niet wilt afnemen met Prep. Dus kan je het net zo goed afnemen met Prep lijkt me. En dan moet je het maar 15min laten zitten.
 
  • Leuk
Reactions: Jansen
Ik heb toen een 400ml Bug & Grime gekocht. Werkt niet verkeerd maar was er ook niet onder de indruk van. Verwijderd wel goed de vliegen lijkjes maar de echte film laag bleef teveel aanwezig naar mijn zin.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb vandaag flink wat spulletjes opgehaald. Bug & Grime lijkt een soort Citrus goedje ruikt, voelt en proef een beetje als DJ Citrus Traffic Film Remover maar dan veel zwakker. Wat jij zegt klinkt dus wel gelijk daaraan....
 
  • Leuk
Reactions: tamer en tembaco
Ik heb vandaag flink wat spulletjes opgehaald. Bug & Grime lijkt een soort Citrus goedje ruikt, voelt en proef een beetje als DJ Citrus Traffic Film Remover maar dan veel zwakker. Wat jij zegt klinkt dus wel gelijk daaraan....
1. Ik zie geen foto's.
2. Wat heb je nog meer gehaald :p
 
1. Ik zie geen foto's.
2. Wat heb je nog meer gehaald :p

De spullen staan al in de kast en tassen voordat ik een foto kan maken. Vindt het altijd leuk om de goedjes plekken te geven.

Maar even kijken, welke bestelling was dit ook alweer.

Beetje slecht overzicht maar dit was de laatste bestelling :

Q2M_Iron_500ml_102601.jpg Gyeon - Q²M Iron - 500ml € 15,99 1
Q2M_Wetcoat_500ml_102680.jpg Gyeon - Q²M Wetcoat - 500ml € 13,99 1
Q2M_Tar_500ml_102925.jpg Gyeon - Q²M Tar - 500ml € 17,99 1
Q2M_TowelWash_500ml_103197.jpg Gyeon - Q²M TowelWash - 500ml € 16,99 1
Q2_Tire_400ml_102613.jpg Gyeon - Q² Tire - 400ml € 18,99 1
Q2M_Bug_and_Grime_400ml_103518.jpg Gyeon - Q²M Bug and Grime - 400ml € 9,99 2
Supernatural_Fabric_Sealant_500ml_103387.jpg Dodo Juice - Supernatural Fabric Sealant - 500ml € 16,99 1
Q2M_Foam_1000ml_103094.jpg Gyeon - Q²M Foam - 1000ml € 20,99 1
Cloudbuster_Glass_Towel_40x40cm_103112.jpg Microfiber Madness - Cloudbuster Glass Towel - 40x40cm € 7,99 1
Drying_Diamond_Dry_Mitt_103840.jpg Microfiber Madness - Drying Diamond - Dry Mitt € 9,99 1