• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

stofzuiger

Mark Taxi

Detailing addict
15 jul 2016
80
50
38
Dronten
er staan genoeg topics over de George (nu in de aanbieding bij de blokker) maar welke doodnormale stofzuiger is nu echt een aanrader?
aangezien ik zelf op zeer korte termijn helemaal geen auto met stof heb is een extractor niet echt nodig.
maar als je ziet wat er na een vrijdag o zaterdag avond in de taxi ligt lijkt het wel of dat er een dozijn bouwvakker in me auto heb zitten schaften..
Dus wie kan mij adviseren of heeft ervaring met een top stofzuiger?
 
Nadeel van een gewone stofzuiger vind ik de zakken
In jouw geval zou ik een natzuiger nemen van Karcher ofzo
Dan heb je een stofzuiger met een uitklopbaar filter dat vrij lang mee gaat
En je hebt de optie om opgesproeide vloeistof weg te zuigen, alsof het een extractor is
Ingebouwd stopcontact vind ik ook ideaal, bijv bij een schuur- of zaagmachine
 
  • Leuk
Reactions: Mark Taxi
Ik heb thuis een Dyson met een apart extra aanschafbaar autostofzuigsetje met turboborstel o.a. voor de stoelen en bank en dunne slang voor de kieren en lastige hoeken en een 'gewone' borstel voor bv. De vloerbedekking/matten.

Voldoet voor mij meer dan genoeg! Alleen is een beetje knappe Dyson helaas ook aan de prijs. Maar ik prefereer die zeker boven een George als normale stofzuiger.
 
dat is idd wel een goeie dat stopcontact, sta vaak in de schemer nog even me autos te stofzuigen.. kan er mooi een lamp in..
de philps zou ook een optie kunnen zijn.. maar heb al eens zo'n zakloos ding gehad was wel een dirt devil maar die was toch niet zo denderend was vrij snel z'n zuigkracht kwijt.
 
  • Leuk
Reactions: Jeroen en tembaco
@Mark Taxi
Klopt, ik zag het ook. Zou gezien het prijsverschil te overwegen zijn.
Mijn post is verwijderd vanwege commerciële link. Hierboven staat ook enkele commerciële links in de posts, dus ik dacht dat het kon omdat het niet bij CC verkrijgbaar was. Sorry!
 
Ja, zo'n omvorm stekker maakt ook niet echt uit idd.. en scheel aanzienlijk.
Wat betreft de link.. snap ik het idd wel vaker niet, de ene post mag wel en de ander niet..
 
  • Leuk
Reactions: MazdaDave