• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

kunstof deurpaneel

jan21171

Detailing rookie
21 mei 2017
2
2
52
welk product kan ik het beste gebruiken om de kunstof deurbekleding mee op te frissen ?
alleen niet dat je weer vlekken krijg van regen spetters bv
en geen bling bling product
 
Welkom Jan, indien de deur vlekken of vuil is zou je deze kunnen reinigen met een APC of specifieke interieur reiniger zoals :
DJ Total Wipe Out in 1:10 verhouding, Gyeon Vinyl Cleaner of Waxaddict Interior Cleaner.

Hierna natuurlijk wel even 'voeden' met een product zoals :
DJ Supernatural Glaze (glimt wel ietsjes), Gyeon Preserve (zijdeglans) of Waxaddict Multi Purpose Dressing...
 
heb wel eens meer producten gebruikt om de boel op te frissen .
alleen bij regen en je portier open doen krijg je van die water vlekjes
en dat wil ik juist voorkomen door een goed product te gebruiken
maar je heb heel veel keuze
 
Er zijn inderdaad een hoop producten die kunne vlekken wanneer er wster op komt. Dit is veelal te beperken door het product aan te brengen, in te laten trekken en toed af te nemen.

Een populair product is Revive voor het exterieur, maar kan je naar gelieve ook in het interieur gebruiken. (Dashboard raad ik alsnog af om ye behandelen omdat de glans kan verblinden. Een product als Natural Look is dan beter geschikt)
 
Scholl Purple= ook een goede keuze voor interieur ,niet glimmend maar mooi mat ,niet vlekkend en voelt ook niet vet aan na het aanbrengen. Heeft een neutrale nietszeggende geur.
 
Van PB Natural Look kreeg ik ook vlekken.
Gebruik nu Nanolex Interieur Cleaner naar volle tevredenheid.
Nanolex voedt niet. Het geeft wel een mooie OEM look.