• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Producten niet in voorraad

Komt de ez detail mini brush binnenkort weer op voorraad?

Heb een extra brush nodig die tussen mijn velg en remklauw past
(De normale kan er tussen maar zit nagenoeg klem met de haren)
 
Nooit meer zonder de sidekick hier hoor...en ik heb ook een compressor maar de sidekick is vele malen handzamer, meer en bredere luchtaanvoer en een lange snoer. Ik droog mijn hele auto met de sidekick. (Maar die staat wel altijd goed in de wax)
 
  • Leuk
Reactions: Tim en tembaco
Voor dat geld koop je een huist-tuin-en-keuken compressor, die meer mogelijkheden biedt (maar waarvoor je wel de ruimte moet hebben).
Een compressor heeft een veel te harde en compacte luchtstraal. Bovendien is die lucht koud en bij te lang gebruik achtereen komt er vocht mee.

Een sidekick heeft een bredere luchtstroom, een zachte rubberen voorkant en de lucht warmt op. Het werkt vele malen beter.
 
  • Leuk
Reactions: ivo's en tembaco
Een compressor heeft een veel te harde en compacte luchtstraal. Bovendien is die lucht koud en bij te lang gebruik achtereen komt er vocht mee.

Een sidekick heeft een bredere luchtstroom, een zachte rubberen voorkant en de lucht warmt op. Het werkt vele malen beter.
Vergeet ook niet dat er soms van die olie mee komt. Plus de sidekick zuigt lucht aan door een filter kan er nooit troep gezandstraald worden tegen je auto
 
  • Leuk
Reactions: Tim