• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

logo verwijderen achterklep

Bedankt aan iedereen die hulp geboden heeft!
Ik heb vandaag de haardroger, visdraad en Valet Pro Citrus Tar & Glue remover uitgehaald. De emblemen zijn zonder problemen verdwenen, dus polijsten is zelfs niet meer nodig.

IMG_20170722_111941.jpg
 
  • Leuk
Reactions: Timm en Jansen
Ik wil ook de emblemen van mijn achterklep verwijderen.
Op Lexus forum krijg ik tegenstrijdige berichten.
De een zegt dat deze niet zijn vastgelijmd en dat er dus 2 gaatjes achter blijven. De ander zegt dat ze vast gelijmd zitten........
Daar kan ik dus niets mee.
Iemand enig idee?
Gaat om een Lexus GS 300 gen3.
 
@Stefan O - De emblemen op mijn BMW (kofferklep) zit ook gepind. Ik kan hier een flosdraad achterlangs halen omdat ze niet gelijmd zitten en dus niet door lijm hoef te flossen.

Je kan dus even goed kijken hoe dit bij jou zit. :)

Gepind én gelijmd heb ik nog niet ondervonden.
 
@Stefan O - Thanx voor de terugkoppeling. Shit man, dus wél allebei? Naja, scheelt weer schade als iemand je emblemen wilt jatten, haha!

Mijn kofferbak-embleem is al meerdere keren gejat. Eerste keren "schroefdraaier schade" en daarna niet meer omdat hij nu losgeplopt kan worden. :)
 
  • Leuk
Reactions: Stefan O
Ik kaap even dit topic om niet zelf een topic te hoeven creëren.

Logos achterklep van mijn A7 uit 2010 ga ik verwijderen volgens de in dit top genoemde werkwijze.
De a7 + de tfsi aanduiding.

Het kleurverschil op dakota grey, graat dit doormiddel van polijsten na zoveel jaren nog te corrigeren zijn.

Hoor het graag, ik heb geen ervaring met bovengenoemde.
 
Geen ervaring met het specifieke model en kleur, maar op onze Saab heb ik ook de type-aanduiding verdwijderd toen die ongeveer 7 jaar oud was. Het is nu nog heeeel licht zichtbaar als je weet waar het zit en het licht precies goed (of juist fout) staat.