• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Wat wordt je volgende poetsklus?

Valt toch mee @Quantoxx

Ooit eens een Fiat 500 full detail gedaan, heeft me 20 uur gekost....

30 uur voor alleen het exterieur, dat leek mij nogal veel. :D Zelfs met een coating.

Een Full Detail kan inderdaad de nodige tijd kosten. Zelf beschouw ik het polijsten als het grotendeel van het werk en dat de rest allemaal wel meevalt. Maar vaak kom je er dan wel achter dat die wasbeurt toch best lang duurde en het interieur ook niet ''effe'' gedaan is. :p
 
30 uur is wat ruim... Maar je gaat toch makkelijk over de 20 uur heen.... en in de coatings gaat toch ook wel de nodige tijd zitten.

Ik neem ook graag ruim de tijd voor een full detail!
 
Er staan weer wat auto's gepland:

Audi A8
IMG-20170307-WA0012.jpg


BMW cabriolet
IMG-20170327-WA0011.jpg


Skoda Octavia Combi
Screenshot_20170417-204244.png
 
Hopelijk dit weekend tijd voor mijn eigen hobby auto. Krijg spontaan tranen in mijn ogen als de zon op de lak schijnt!
Zo was ie vorig jaar toen ik nog diep in de Meguiar's zat...ben benieuwd of Poorboys er meer van maakt. Kan niet wachten :)
L7ImARkzydV9rMqOF2b7mIxxpFY1t_JD0lIrNL1QKIt4xivVsK9ZXSI2pCiJLJmU3OGAmfrfqRstRjje7M=w1039-h779-no.jpg
 
Helaas zit het er voor mij niet in om de Octavia te detailen @Altos @Timm.
Gelukkig nemen @Bikkel en @Dennis van der Willik het stokje van me over

Tegen de tijd dat die aan de beurt is, ben ik herstellende van m'n hernia operatie. Detailen staat dan op een ontzettend laag pitje. Ik verwacht zelf dat ik ergens eind Augustus weer een beetje aan de slag kan.
De BMW cabriolet uit m'n vorige post is de laatste klus die ik doe aankomend weekend.
 
  • Leuk
Reactions: Timm
Aankomende zaterdag starten met een nieuwe auto, de auto van mijn vriendin, rode Honda Civic van 2007 (Spaceshuttle model)
1 grote swirl, en toch wel hier en daar wat krassen rondom... Mooie uitdaging
 
  • Leuk
Reactions: 350Z en RoyR
Damn. Gisteren kwam mijn neef uit Amerika ook ff snel bij mij op bezoek. Had van de familie gehoord dat ik auto's weer heel mooi kan maken :innocent:. Hij kwam voorrijden met iets wat hij al een tijd in bezit heeft. Zijn Pride en Joy, de auto voor als hij in Nederland is.

Totaal niet into de Rovers, dus verbeter mij als ik het verkeerd heb. Een Rover SD1 Vitesse S, een van de laatste met een 3.5L v8. En deze mag ik gaan detailen:D Hij is weer terug naar Amerika. Ik mag de auto zelf uit de opslag gaan halen, hoe vet!

De auto is 15j terug opnieuw gespoten. Ik ga aankomende week het bedrijf even bellen over wat ik kan verwachten qua lak, en of ik gewoon prima machinaal bezig kan. Er zitten namelijk nogal wat imperfecties op, dus er valt enorm veel te verbeteren. Het was gisteren ook allemaal wat hectisch, dus ik moet ook nog even goed overleggen wat de eigenaar wil.

Mocht iemand op voorhand al tips en tricks hebben, ik hoor het graag. Dit zal mijn eerste klassieker worden namelijk.. Oja, natuurlijk ff een paar foto's. Soundclip houden jullie tegoed.:D Kleur is overigens blauw.

IMG_1549.JPG
IMG_1550.JPG