• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Gebruikte DAP900 ontvangen?

Ciamician

Detailing guru
20 nov 2016
141
123
33
Na lang wikken en wegen, veel twijfelen en heel wat advies heb ik vandaag mijn eerste DAP ontvangen. Het gaat om de welbefaamde DAP900 V3. Zoals ik ondertussen gewoon ben van carclean: alles netjes afgehandeld en zeer snel ontvangen. Alles zat netjes verpakt: polijstpads, polijstmiddelen, een ganse hoop pads, de DAP en backing plates. Geen problemen tot dusver.

Toen ik echter de DAP900 zelf uit de plastieken verpakking haalde merkte ik al snel enkele "gebruikerssporen" op:

MrWGAgI.jpg


69UJpZw.jpg

6uPz8ys.jpg


Uhs167c.jpg




Misschien ben ik aan het muggenziften... maar is dit volkomen normaal? Zijn deze sporen misschien afkomstig van een soort van quality control? Heb ik een refurbished model gekregen? Ik vind het persoonlijk toch wat vreemd...

Graag wat advies.
 
Wij kunnen geen gebruikte DAP900's leveren, simpelweg omdat er eigenlijk nooit eentje retour komt.

Als er één defect gaat, dan repareert onze eigen technische dienst deze en gaat deze weer retour naar de klant.

De kappen worden in de fabriek door een bad gehaald en zouden daarna gedroogd en afgenomen moeten worden, in de praktijk zie je soms wat residu zoals je op je foto's ziet. Zou met wat detailerspray moeten verdwijnen.

De fabriek probeert het zoveel mogelijk te beperken, maar kan het niet uitsluiten.
 
  • Leuk
Reactions: Greener
@Tim

Bedankt voor het antwoord.
Het toestel is dus maw 100% nieuw en ongebruikt?

Dan kan ik binnenkort eindelijk aan de slag o_O
 
Ik had ook vergelijkbare sporen toen ik m uit de verpakking had gehaald.
Had het verder niet gemeld bij carclean