• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Summer Detail Day - 19 augustus 2017!

Ben jij dit jaar aanwezig op de Summer Detail Day op 19 augustus 2017?

  • Ja natuurlijk!

    Stemmen: 64 58,7%
  • Nee helaas niet :(

    Stemmen: 25 22,9%
  • Misschien..

    Stemmen: 20 18,3%

  • Totaal aantal stemmers
    109
Dan mss toch maar gewoon online bestellen op de uren en voor de rest. Genieten van de dag zonder ik de winkel te moeten aanschuiven
 
Euh "stomme" vraag :blush: Als ik op de SDD online wil bestellen ( van thuis uit), zet ik dan ook alles in mijn verlanglijst om dan de desbetreffende uren (bv. Collinite tss 10u-1230u) het in mijn winkelmand te zetten en gelijk af te rekenen? Om dan het volgende tijdslot terug alles in mijn winkelmand te zetten en terug af te rekenen?

Ik zie dat de Dap900V3 scholl pakket niet te bestellen valt nu. Ik veronderstel dat dit op 19augustus pas terug kan?
 
Ik had een soort gelijke vraag. Als ik meerdere keren op een dag online bestel en ik zou het of willen laten versturen (of ik kom het ophalen) gaat dat dan in 1 pakket of niet?
 
Sommige actie's staan nu wel in de web shop. Maar zijn niet bestelbaar. Op de SDD worden die pas actief gezet.

En elke bestelling word apart ingepakt en verstuurd. Is echt voor het magazijn niet te doen om orders te gaan samenvoegen.
 
  • Leuk
Reactions: Micha D.
Sommige actie's staan nu wel in de web shop. Maar zijn niet bestelbaar. Op de SDD worden die pas actief gezet.

En elke bestelling word apart ingepakt en verstuurd. Is echt voor het magazijn niet te doen om orders te gaan samenvoegen.
Ok Super! Dan wordt het die dag online bestellen en de week erop verschillende pakketjes ontvangen ;)
 
Ophalen kan inderdaad ook! Wacht dan wel even totdat je de ophaalbevestiging van alle bestellingen binnen hebt zodat je zeker weet dat alles voor je klaar staat. In verband met de mega drukte kan het zeker wel 2 tot 3 werkdagen duren totdat alle SDD bestellingen verzonden of ophaal klaar zijn!
 
Ophalen kan inderdaad ook! Wacht dan wel even totdat je de ophaalbevestiging van alle bestellingen binnen hebt zodat je zeker weet dat alles voor je klaar staat. In verband met de mega drukte kan het zeker wel 2 tot 3 werkdagen duren totdat alle SDD bestellingen verzonden of ophaal klaar zijn!
Da's geen enkel probleem. Zoveel geduld heb ik wel :D
 
Belangrijke mededeling! Tijdens de Summer Detail Day is de showroom natuurlijk open, maar zijn wij zowel telefonisch als via de email niet bereikbaar.

Indien je vrijdag 18 augustus een bestelling hebt geplaatst die je later wilt ophalen kan dit ook pas vanaf maandag 21 augustus. Wacht altijd even totdat je van ons een ophaalbevestiging hebt gehad. De online bestellingen van vrijdagavond en zondag worden maandag direct in behandeling genomen.

Houd er rekening mee dat jouw online bestelling op de Summer Detail Day wat vertraging kan oplopen en niet direct op maandag verzonden wordt in verband met de enorme drukte. We proberen natuurlijk alle pakketjes zo snel mogelijk te verzenden!

Mocht je meerdere bestellingen hebben geplaatst, dan ontvang je ook meerdere pakketjes. Het is helaas niet mogelijk om alle bestellingen te combineren in één pakketje.

Mocht je nog vragen hebben stel ze dan gerust! Wij hebben er in ieder geval heel veel zin in! :grinning::party:
 
Zo goed als alle aanwezige merken zijn inmiddels bekend! Voor de mensen die dit hebben gemist in de nieuwsbrief, bij deze:

Autoglym
Auto Finesse
Crankalicious
Dodo Juice
Gyeon Quartz
Meguiar's
Nanolex
Rupes
Sonax
Turtle Wax
Waxaddict
Voodoo Ride
Wolf's Chemicals
XPEL Folies

En voor het uitdeuken zonder spuiten zijn DSH Repair en Van Beek Car Care aanwezig!
 
Oh en nog iets wat ik me afvraag, ik zou graag eens waxen van nieuwe merken proberen maar bijvoorbeeld van een merk als Waxaddict zie ik geen panelpotjes in de webshop staan.

Zijn er op de SDD bij de stands van de merken ook bijvoorbeeld samples te koop om zoiets eens goedkoper te kunnen proberen? Vind €100 voor een pot wax waarvan ik niet of ie bevalt nogal veel... (maar dit kan ik ook doortrekken naar shampoos, clay etc etc)
 
Oh en nog iets wat ik me afvraag, ik zou graag eens waxen van nieuwe merken proberen maar bijvoorbeeld van een merk als Waxaddict zie ik geen panelpotjes in de webshop staan.

Zijn er op de SDD bij de stands van de merken ook bijvoorbeeld samples te koop om zoiets eens goedkoper te kunnen proberen? Vind €100 voor een pot wax waarvan ik niet of ie bevalt nogal veel... (maar dit kan ik ook doortrekken naar shampoos, clay etc etc)

Omdat die niet los verkocht worden. Als de pot wax van €100,- niet bevalt kan je hem weer verkopen toch. Van Waxxaddict heb ik trouwend nog geen tegenvaller gevonden kwa wax.

Monello is het huismerk van CC dus ik denk dat je voor vragen bij hun terug kunt.
 
Omdat die niet los verkocht worden. Als de pot wax van €100,- niet bevalt kan je hem weer verkopen toch. Van Waxxaddict heb ik trouwend nog geen tegenvaller gevonden kwa wax.

Monello is het huismerk van CC dus ik denk dat je voor vragen bij hun terug kunt.
Monello is zeker geen huismerk, de vergissing wordt vaak gemaakt. Een huismerk betekent dat het niet bij collega detailshops verkrijgbaar zou zijn. Het AH huismerk vind je immers ook niet bij de Jumbo natuurlijk.

Ja we hebben het op de markt gebracht maar het is dus zeker geen huismerk. Monello is verkrijgbaar bij vele shops (nationaal en internationaal).
 
Nog een organisatorische vraag: hoe gaat het bij het uitdeuken zónder spuiten? Daar heb ik me voor ingeschreven; krijgen we bv een tijdstip/tijdvenster waarop we terechtkunnen, of moeten we gewoon ter plekke in de rij staan?
 
Ik ben het met @tembaco eens, vind Monello ook het huismerk van CC.
Een Dap set werd altijd standaard geleverd met Monello Polijst producten en niet met Poorboys of Scholl.
Ook de doeken zijn van Monello.

Dus ik snap dat veel mensen het onder het huismerk van CC verstaan
 
  • Leuk
Reactions: tembaco
Ik snap je punt @tembaco het zal een keuze zijn van waxaddict. En ik geloof best dat al hun waxen goed zijn (en beter en best). Maar dat wil niet zeggen dat ik er graag eens wat van zou willen testen zonder eerst die investering te doen.

Daarnaast kan ik me best voorstellen dat een merk je kennis wil laten maken met hun producten op zoiets als een SDD. Een panelpot is dan een goed middel.

En last but not least heb ik eens een YouTube filmpje gezien van @nicknameless die wel degelijk panelpotjes gebruikte van Waxaddict...