• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Gyeon Ceramic Quartz Coating

Ik zal je collectie eens bekijken :) leuk spul.

Wat ik mij nu afvraag is of cc de complete gyeon lijn levert in de nieuwe flessen?

Op de site zie je nog bepaalde producten met de oude flessen nog als ik het goed gezien heb ;)
 
Niet alles wordt geleverd in de nieuwe fles. Wat je op de website ziet is wat je krijgt... Ik dacht dat de Prep sinds kort wel in de nieuwe fles geleverd wordt maar de nog niet alles
 
  • Leuk
Reactions: tamer
Ik blijf me verbazen over Mohs. 2 laagjes gegeven en alleen voor de winter 1x gewassen met Bathe+ en na het drogen een rondjes Cure gedaan. Verders word de auto wekelijks gewassen met BTBM.

ae650495bcee3e6794eddf05c3faba0a.jpg

57af799795586240bea54d7dc9116be9.jpg


Edit: filmpje aangepast.
 
Laatst bewerkt:
De dispensers van megiuars zijn ook niet alles. Als ze wat leger zijn krijg je daar nooit een mooi bolletje uit. Ik gebruik nu die van mothers wax, die zijn meer dan prima.