• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Summer Detail Day - 19 augustus 2017!

Ben jij dit jaar aanwezig op de Summer Detail Day op 19 augustus 2017?

  • Ja natuurlijk!

    Stemmen: 64 58,7%
  • Nee helaas niet :(

    Stemmen: 25 22,9%
  • Misschien..

    Stemmen: 20 18,3%

  • Totaal aantal stemmers
    109
Mijn broertje schrok van t aantal krasjes op de auto van @Tim. Dus mn broertje maakt er een foto van, op dat moment komt @Laurette eraan lopen, hea, zit jij nou foto's te maken van die krassen.
En toen we weg gingen, maakte hij een andere foto, en toen werd ie weer betrapt

Maar, wat een dikke bak zeg die RS6
Die zichtbare kant was nog niet behandeld, hebben we nog geen tijd voor gehad haha.
 
Balen dat ik er niet bij kon zijn. Het ziet er allemaal heel gezellig en professioneel uit.
Ik wacht ongeduldig af op alle mooie foto's die geschoten zijn.

@Istnogferarie De Quartz moet ik nog wat meer mee ouwehoeren en de Vitreo moet ik helemaal nog uitvogelen.@nicknameless niet wie ik was, anders had hij mij waarschijnlijk naar de Halfords gestuurd. :p

De Quartz sample heb je van mij, daar hebben we nog een afspraak over die jij niet vervult hebt :p.
 
  • Leuk
Reactions: Quantoxx
Mijn broertje schrok van t aantal krasjes op de auto van @Tim. Dus mn broertje maakt er een foto van, op dat moment komt @Laurette eraan lopen, hea, zit jij nou foto's te maken van die krassen.
En toen we weg gingen, maakte hij een andere foto, en toen werd ie weer betrapt

Maar, wat een dikke bak zeg die RS6
roy, die van Tim moet nog gepolijst worden. het het idee dat hij de sdd ff belangrijker vond dan zn krasjes. zoiets organiseren is niet iets van 1 week of 1 maand
 
roy, die van Tim moet nog gepolijst worden. het het idee dat hij de sdd ff belangrijker vond dan zn krasjes. zoiets organiseren is niet iets van 1 week of 1 maand
...
529034528d3eb49b744812cab7e9c5c0.jpg
 
Was mijn auto niet mooi genoeg om die alleen op de foto te zetten @RoyR ? wel een blauwe auto en een groene auto op de foto. maar geen rode auto.
Er stond zo'n kerel de hele tijd de poetsen... Blijkbaar wilde die graag op de foto.

Nee even serieus. Volgens mij werd ik geroepen, en ben ik toen gestopt met t foto's maken van de auto's.