• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Wat wordt je volgende poetsklus?

Deze week mijn vrouw haar nieuwe 500 cabrio onder handen pakken. Is in kleur "Rosso Corallo", lijkt mij erg leuk kleur om te poetsen.

Speciaal voor haar al pot DD orange crush besteld als ook flesje AF rag top cleaner & protector.
 
Amaai lijkt mij super delicaat om aan te werken zo'n klassieker! Benieuwd naar het resultaat en wat er allemaal aan gedaan kan worden!
Ja mij ook, haha. Ben benieuwd wat ik hier van kan maken ;)

Hahaa! Da's een leuk klusje, Tonn. :)

Ik neem aan dat het een single stage lak is, of is er toentertijd misschien bij de respray een clear coat gebruikt?
Thanks Pat ;)
Ja dat is de vraag dus... Bedrijf van onze oom heeft dat toen gedaan. Dus die kan daar hopelijk nog wat over vertellen.
 
Volgende poetsklus word een Fiat Panda uit 2006.
Vorige eigenaar heeft hem altijd in de krasstraat laten wassen en heeft er verder niks aan gedaan.
Volledig onder de swirls en lichte krasjes + de bekleding onder de vlekken.
Full detail binnenkort te zien in het daarvoor bestemde topic.
Bekijk bijlage 99807
20170823_152000.jpg
 

Bijlagen

  • 20170823_150918.jpg
    20170823_150918.jpg
    441,5 KB · Weergaven: 165
  • 20170823_151453.jpg
    20170823_151453.jpg
    312,9 KB · Weergaven: 276
  • 20170814_113211.jpg
    20170814_113211.jpg
    388,9 KB · Weergaven: 296
  • Leuk
Reactions: Aficior en RoyR
@The Joy Of Detailing,
min of meer wel. Ik had veel last van lage rugpijn vergezeld met pijn(scheuten) in de heupstreek.
Na lang tegen stribbelen toch maar naar de fysio gegaan. Ik ben nog nooit zo blij geweest dat er een vent aan me zat :joy:

Wat die door gestudeerde en overbetaalde doktoren in het ziekenhuis niet konden vinden, vond de fysio binnen 5 minuten.

Ik heb last van het SI syndroom. Vermoedelijk omdat ik maanden lang verkeerd heb gelopen om de pijn te ontzien.
Gelukkig is dit met oefeningen makkelijk te behandelen.
 
Wel fijn dat de oorzaak gevonden van de pijn nu gevonden is. SI gewricht hoor je vaker. Als je van je klachten af bent gewoon lekker door gaan met je oefeningen, werkt preventief.

Ook wel handig dat je met een kleine auto begint om het detailen weer op te pakken ;)
 
  • Leuk
Reactions: nicknameless
Fijn dat je weer aan de gang kan @nicknameless ! Kan me voorstellen dat het een hele verbetering is. Een collega heeft denk ik iets vergelijkbaars gehad, tijdenlang gezocht naar een hernia, waar het een verschijnsel was van spieren die een zo 'pijnloze' houding mogelijk vasthielden. Paar maand fysio en hij is weer een enorm stuk hersteld.

Hier mijn volgende klusje... Niet onder de motorkap, maar buitenom de lak van deze E38 750iL Individual aanpakken en van een coating voorzien:

IMG_5730.JPG