• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Voorstellen

BramE38

Detailing rookie
21 aug 2017
5
15
Hallo,

Ik ben Bram, 23 jaar en ik kom uit het oosten van het land.

Sinds 2 maanden ben ik in het bezit van mijn derde E38. Ditmaal een 740i Individual uit 2000 met 140000 kilometer op de teller. Ik heb deze auto zelf uit Duitsland geïmporteerd. Na 17 jaar moet er natuurlijk wel het e.e.a. vervangen worden aan deze auto. Ik ben zelf monteur, dus reparaties doe ik over het algemeen allemaal zelf.

Ik heb een aantal vragen met name over interieur reiniging en onderhoud en reiniging over het algemeen. Het echte polijstwerk laat ik over aan een kennis van mij, waarvan ik weet dat hij het wel goed doet. Het is niet dat ik het niet wil leren, ik heb er simpelweg niet de tijd voor om het complete stappenplan te doen.

Hierbij nog een paar foto's van het slagschip.

20170606_202644.jpg
20170527_180422.jpg
20170527_180439.jpg
20170527_180517.jpg
 
  • Leuk
Reactions: Timm
Welkom hier Bram.

De rode accenten zijn niet mijn smaak maar de velgen wel! Al sinds ze uitkwamen in australie ben ik fan van deze velgen.
En zo'n V8 loopt natuurlijk ook fantastisch!
Veel plezier met de auto en het schoonhouden daarvan.
 
Bedankt voor de reacties allemaal!

Welkom hier Bram.

De rode accenten zijn niet mijn smaak maar de velgen wel! Al sinds ze uitkwamen in australie ben ik fan van deze velgen.
En zo'n V8 loopt natuurlijk ook fantastisch!
Veel plezier met de auto en het schoonhouden daarvan.

De Styling 37 velg, ook wel M-parallel genoemd is en blijft toch wel de velg voor een E38.

Welkom Bram, mooie aanwinst moet ik zeggen! Ziet er voor z'n leeftijd of vrij netjes uit of vergis ik me?

Voor zijn leeftijd ziet die er ook nog netjes uit. Ik heb verschillende delen laten overspuiten vanwege steenslag en parkeerschades, de vorige eigenaar kon vanwege zijn leeftijd niet meer in de auto rijden. In Duitsland heeft deze auto ook nog maar 2 eigenaren gehad. Het interieur is op een paar kleine plekjes na helemaal nieuw. De gemiddelde nieuwe auto met 50.000 kilometer op de teller ziet er nog slechter uit van binnen.

Ik heb de Mothers Wax - LeatherTech Care Kit besteld. Ik ben benieuwd naar het resultaat, de resultaten zal ik dan ook wel posten in het juiste draadje.
 
  • Leuk
Reactions: Altos