• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Opnieuw voorstellen

Koen

Detailing addict
12 okt 2012
238
65
Hallo,

Ik ben Koen en ik ben ergens in 2012 bij CarClean terecht gekomen.
Toen redelijk wat tijd doorgebracht op het forum en met detailen aan de eigen wagens.
Maar sinds eind 2014 zijn we begonnen met ons huis te bouwen, en toen dat eenmaal af was volgde ons eerste kindje in de zomer van 2016.
Nodeloos om te zeggen dat tijd voor detailen zeer beperkt was (ik waste mijn auto soms zelfs maar 1 keer per maand :scream:).

Maar intussen hebben we weer wat meer tijd gevonden en wil ik die duizenden euro's aan producten weer eens gebruiken waarvoor ze ooit gekocht zijn!
Momenteel ben ik nog bezig met de garage af te werken, waardoor ik ook graag wat input van ervaren detailers had gehad. Maar dat is voor een ander topic!

Sinds mijn vorig verblijf op het forum ben ik nog van wagen gewisseld, ik rij nu een F31 320d Touring LCI M-Sport. Zal er later eens een foto van posten :) Daar zijn nog wel wat plannen mee... :innocent:
En de vriendin "is ook van auto veranderd", ze heeft namelijk een andere en nieuwere Peugeot 206cc gekocht :joy:
 
Bedankt!

Ja, dat detailen blijft er toch in zitten hoor.
Ben van nature iemand die graag met een propere wagen rijdt en ik vind dat m'n auto wel mag gezien worden. Dus dan is het moeilijk om hem niet netjes te houden.
Plus de nieuwe wagen was corporate lease van BMW Duitsland voor ik hem kocht, dus heeft vaak de wasstraat gezien :-( Swirls in overvloed...