• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Arie's verslaving - The Showroom

je zou toch denken dat die voorraadkast wel een keer vol zit en er geen ruimte meer te vinden is.
Of zet je het inmiddels stiekem tussen de luierverpakkingen?? :p
 
je zou toch denken dat die voorraadkast wel een keer vol zit en er geen ruimte meer te vinden is.
Of zet je het inmiddels stiekem tussen de luierverpakkingen?? :p

Ooh dat is een goeie, daar is inderdaad nog ruimte....

Ik heb in de schuur al meer ruimte opgeeist en in de vitrinekast gewoon haar spulletjes telkens dichter op elkaar zetten zodat ze het niet meer mooi vond en er uit haalde. Meer ruimte voor Arie :)
 
Ja hoor, we hebben weer eens wat gekocht.... Oh neej dat was de reactie van de baas, ik wilde zeggen; Jeey, we hebben weer wat nieuws....

En dat nieuwe is 'LUCHT', heel heel veel lucht. Tering dat ding is net een orkaan.....

WP_20170920_18_56_30_Pro.jpg
 
Lekkere uitbreiding weer!
"Verkoop" je dat thuis niet door te vertellen dat het ook heel handig is in huis voor 'onbereikbare' hoekjes?? Zo doe ik dat meestal:p
Dan wordt die "Oh neej", heel snel een "Oh kee"
 
Lekkere uitbreiding weer!
"Verkoop" je dat thuis niet door te vertellen dat het ook heel handig is in huis voor 'onbereikbare' hoekjes?? Zo doe ik dat meestal:p
Dan wordt die "Oh neej", heel snel een "Oh kee"

Haha dat werkte redelijk totdat ik het te vaak gebruikte.

Bij de extractor ging het mis. Tijdens de vakantie zei ik, zo'n ding moeten we hebben, maken we lekker de trap mee schoon, vloerbedekking boven, etc. en dan kan ik het beestje (Colt) ook een keer goed reinigen op de stoelen. Van die dag af ging het mis. Ze ging rekenen dat tapijt eens per schrikkeljaar word gereinigd maar de auto's vele malen vaker. Nu probeer ik een stoomreiniger intern te verkopen maar ook dit wordt moeilijk gemaakt. En dan weet ze het verlanglijstje van Kärcher nog niet helemaal. Een SC2 stoomreinigert, een VC3 ZAKloze stofzuiger, een HT80M Slangenwagen met 50 mtr slang..... Voordeel van veel kopen is dat het verlanglijstje ook steeds korter wordt....
 
Hahaha, goed bezig!
Continu dat managen van die verwachtingen. Ik zeg er tegenwoordig wel bij, dat ze er gewoon genruik van mag maken en ik het graag nog een keer uitleg. Anders sta ik hier straks het huis te doen en geen tijd meer voor de auto's.

Heel herkenbaar dus. Hier komt steeds vaker "dat is leuk op je verlanglijstje". Handig, want bijna jarig, maar ik kan zo langzamerhand het hele dorp en naastgelegen dorpen uitnodigen, wil m'n lijstje dan korter worden.
 
Nu probeer ik een stoomreiniger intern te verkopen maar ook dit wordt moeilijk gemaakt. En dan weet ze het verlanglijstje van Kärcher nog niet helemaal. Een SC2 stoomreinigert, een VC3 ZAKloze stofzuiger, een HT80M Slangenwagen met 50 mtr slang..... Voordeel van veel kopen is dat het verlanglijstje ook steeds korter wordt....

Arie, je moet gewoon de kleine er in betrekken. Werken op het sentiment van de vrouw. Werkt bijna altijd! Je zegt gewoon:" Schat, dit ding dood 99,9% van alle bacteriën en ander schadelijk spul. De kleine heeft dit nodig!" En dan kijk je een beetje zielig in de richting van de kleine dodo

Maak er werk van, want voor je het weet gaat de helft van je detailing budget op aan nieuwe kleren, schoenen en schoolgerei voor de kleine...
 
Ben benieuwd hoe die blaster werkt als de auto wat slechter in de wax staat... Dat ding staat ook op mijn verlanglijstje. :)
 
Interessante producten.
Die ferro lube, welke klei ga je daarbij gebruiken?

Zou je daar een reviewtje van kunnen maken? :innocent:
Lijkt mij een zeer interessant product om mijn normale manier van kleien en non ferro te vervangen.
 
Interessante producten.
Die ferro lube, welke klei ga je daarbij gebruiken?

Zou je daar een reviewtje van kunnen maken? :innocent:
Lijkt mij een zeer interessant product om mijn normale manier van kleien en non ferro te vervangen.

Ik ben van plan deze alleen maar te gebruiken bij wielen te reinigen. Op een auto zelf doe ik liever eerst ijzer verwijderen en daarna pas wassen en dan klei-en maar op de wielen is het een dubbele ferro beurt. Eerst Ferrous Dueller, dan Tar & Glue Remover, wassen en dan Ferro Lube. Maar ik zal er wel eens iets over schrijven bij de winterwissel ;)

Maarre gij zijt nu toch tester van de bling's..... Kom gezellig hierheen en een keertje samen testen ;)

Ooh, ik kende dit nog helemaal niet. ''Ferrous Dueller gecombineerd met Born Slippy'' :D

Klopt helemaal, enkel ben ik niet overtuigd van de dubbel werking. Als Bron Slippy zijnde is het vast even goed maar als Ferrous Dueller zijnde zal het wel minder zijn.