• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Orange Peel Treatment Audi RS6 MY2013

@Tim Ik ben benieuwd hoeveel lakdikte je nu kwijt bent geraakt met deze behandeling (ik ga er zonder meer vanuit dat jullie de lakdikte voor en na de behandeling hebben gemeten).

Ziet er superstrak uit Tim, en door de donkere kleur beter zichtbaar dan bij de witte BMW.
 
Wow dat is echt een hele dikke wagen!
Hoeveel KM staat er al op de teller? Ik kan haast niet geloven dat deze auto niet nieuw is. Hij staat er echt geweldig mooi bij.
Heel veel plezier er mee!

Ps. Wat heb je met je BMW gedaan @Tim ? Verkocht of rijdt je vrouw er nu in rond?
 
  • Leuk
Reactions: Tim
Deze wagen is in elk opzicht wel uber maaster, verbijsterend.

2000 voor stage 1 ?:joy:

Belachelijk, pure oplichting op basis van kennis dat een RS6 bezitter (zeer waarschijnlijk) vermogend is.

Stage 1 zijn volgens de begrippen aanpassingen * binnen de (veiligheids)marges.
Door fabrikant is motor dusdanig afgesteld dat motor zo veilig mogelijk is in slechte omstandigheden.
Extreme warmte/ lucht verontreinigingen / mindere kwaliteit brandstof al dat soort zaken, in nederland komen deze zaken nauwelijks voor wat chippen relatief safe maakt.

Hardware om in de software van de auto de aanpassingen te kunnen verrichten zal vast veel kosten maar het is JD's core business :joy:.

Of je het moet willen is een tweede maar eenmaal "in" de software kan iedere gek de auto chippen.
Turbo druk omhoog, hoeveelheid brandstof inspuiten etc etc.

Wat ik bedoel te zeggen is, met hun know-how is het volgens mij bullsh. dat de kosten van het ontwikkelingsprogramma voor de tuning van deze wagen in het bijzonder exceptioneel hoog zijnnt.o.v andere wagens.
Basis principe motoren is weinig veranderd.
 
Laatst bewerkt:
Ja, het blijft prijzig inderdaad chippen voor de RS6

Hoe bijzonder mooi het er ook uit ziet, het blijft sneu dat het alleen maar na-foto's zijn.
Sorry...
Ow had het eindresultaat hiervan nog niet gezien. Super strak! @Tim, met een speciale reden voor Prime gekozen ipv Mohs bv?
Ja, we zijn toch wel lief voor de auto en Prime heeft qua looks toch wel voordelen vind ik.