• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Moellib stelt zich voor

Moellib

Detailing trainee
20 okt 2017
3
35
33
Haasdonk (BE)
Goede morgen beste mensen.

Mijn naam is Matthias (Moellib) en ik ben al een tijdje klant bij Carclean. Uiteindelijk heb ik besloten om me lid te maken van dit geweldige forum (heb hier ook veel tips and tricks gelezen die mij goed geholpen hebben).

mijn route naar detailen is begonnen bij de aanschaf van mijn nieuwe wagen. Deze wou ik ten alle tijden laten blinken. Van het een kwam het ander (aanschaf van machines, pads, polijstmiddelen, waxen, sealants, coatings, dressings, etc.) en sta ik nu 2,5 jaar verder met een volle garage en de constante vraag van familieleden om hun auto ook eens te "wassen" zoals ik de mijne doe.

Zelf ben ik 26 jaar, woon ik in België; Oost-Vlaanderen en ben ik een process ingenieur van beroep.
Mijn Daily driver is een volvo V40 cross country ocean race editie met T5 motorisatie.

Ik hoop hier nog veel zaken bij te leren op dit forum.

Hieronder zijn enkele foto's van mijn sumer prep van de wagen (het is bijna tijd voor zijn winter prep, whoohooo!).

20170806_131829.jpg
20170806_131823.jpg
20170806_131835.jpg
20170806_131848.jpg


Met vriendelijke groeten
Matthias - Moellib -
 
  • Leuk
Reactions: teertsniam en Dany