• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Detailing time youtube

goed youtube kanaal?

  • ja

    Stemmen: 11 91,7%
  • nee

    Stemmen: 1 8,3%
  • Ik zal je mailen en tips geven

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    12
Ik ben van plan volgend jaar een DAP aan te schaffen en in het voorjaar een full detail te doen. Dan schrijf ik er wel een verslagje over hier. en ik heb nog wat updates voorzien voor de clio wie weet open ik dan wel een project topic, geef dan maar eens een seintje :p
Met alle plezier :) Heb je hem nog maar vrij recent dan? resultaat na een full detail en coating is geweldig trouwens!
 
Ik heb wel zelf een youtube kanaal maar dat zijn call of duty filmpjes van een aantal jaar geleden dus. nu edit ik eigenlijk alleen nog mijn vakantie aftermovie filmpjes. en tjah de prijs van final cut... ik heb het van piratebay gehaald dus en jup dat is de mijne daarom heb ik een beetje een liefde gevormd voor clio's
je hebt alvast een subscriber bij op youtube doe zo verder!

@ Krikke55, ik ben uwe Clio nog niet tegen gekomen. Ik zal er eens op letten. Ik woon in de Blauberg, dus eigenlijk vlakbij...
 
@ Krikke55, ik ben uwe Clio nog niet tegen gekomen. Ik zal er eens op letten. Ik woon in de Blauberg, dus eigenlijk vlakbij...
Dat is inderdaad niet ver! maar hij komt voornamelijk buiten in het weekend.
Door de week heb ik een bus van het werk die zul je ongetwijfelt wel kennen die rode busjes met (WELEC) op :p
 
Misschien een tip is een statief voor je gsm/dslr, dan heb je minder last van schokkerige beelden wat aangenamer kijkt. Of als je allebei de apparaten combineert, heb je ook twee verschillende perspectieven. Betekent wel meer werk voor u, maar denk dat de kwaliteit ook wel toeneemt dan. ;)
 
  • Leuk
Reactions: detailing time
Misschien een tip is een statief voor je gsm/dslr, dan heb je minder last van schokkerige beelden wat aangenamer kijkt. Of als je allebei de apparaten combineert, heb je ook twee verschillende perspectieven. Betekent wel meer werk voor u, maar denk dat de kwaliteit ook wel toeneemt dan. ;)

Ja heb me net een tripod voor de gsm aangeschaft, maar kan hem pas vanaf de volgende video's beginnen gebruiken. Het combineren is zeker iets waar ik nu ook meer mee probeer bezig te zijn het is idd meer werk, maar het loont alleen is de dslr in laag licht heel slecht dus moet ik zowizo op de gsm overschakelen. Zeker bedankt voor de tips altijd welkom :)
 
Waarom in het Engels eigenlijk snap dat de markt dan groter word voor je maar er zijn al veel youtube filmpjes in het Engels. Misschien kun je beste kanaal worden in het Nederlands / Vlaams. Heb zelf toch gevoel dat je het beste ben in je moedertaal.
 
Laatst bewerkt:
Ja ik snap het, maar zelf vind ik het interessanter in het engels te doen dan nederlands en inderdaad gaat het dan ook over het bereik van de mensen. Het is ook uitdagender het in het engels te doen en ik vind het voor best aangenaam om het zo wat vlotter te leren spreken.
 
Het is te merken op een ander forum.
Na de eerste vraag alles al gewist. :D
Ik heb het inderdaad een tijdje geleden op nog een forum geplaats. Heb het daar na een half dagje verwijdert omdat ik op dit forum een leuke community zag en op het andere forum niet dus zag ik ook geen enkele reden het daar te laten staan verminst ik ook geen intentie had dat forum nog te bezoeken. Het zou jammer zijn dat ik daar iets zou laten open staan en er misschien mensen reageren, maar dat ik niet zou antwoorden. Als je nog vragen hebt kan je ze hier altijd stellen en zal ik ze met alle plezier beantwoorden. :)
 
Laatst bewerkt: